Mijn mooie prinsesje Jill samen met Djessey ( gemaakt door Lucy )
&
Fayenna samen met Jill
zijn ze niet prachtig
starjo
Geplaatst: 28-06-11 16:53
Lekker al die waterpret foto's
Hier nog 1 om af te koelen En weer na zwemmen thuis , lekker liggen rollen dus ben weer vies
missje
Geplaatst: 28-06-11 19:12
bryan tinker x fjord
aricia
Geplaatst: 28-06-11 19:36
bryan is gegroeid ,hij ziet er goed uit Nancy ! Heerlijke waterfoto's gezien Noedel op buitenrit ,hij zwaart mooi uit
Onze 2 veulies van dit jaar Carys
En Maire
blondeyke
Geplaatst: 28-06-11 20:37
D_Travis wat heb jij daar ook een prachtig exemplaartjes rondlopen zeg! furyke Fabe had het zelfs graag die nageltjes t lijkt erger dan et is hoor hihi xWhitneyx Die manen!!! cp112 wat een knappe vent zeg!! Wat ben ik jaloers op die waterfoto s!!! Mijn meisje is zo gek van water maar jammergenog is het ons nog niet gelukt om zo iets te kunnen ervaren...
Voor de poezenliefhebbers,hier de beloofde foto s
Liefde is...Samen op de uitkijk staan...
Toen besloot het katje om op een zeer elegante manier van de rug te glijden...
1.65m schoon aan de haak Niet de eerste keer, afgelopen najaar heb ik er drie keer op gezeten. Toen was hij echter nog veel te gup. Over drie weken wordt hij vier. Hij is duidelijk toe aan een nieuwe uitdaging, we gaan lekker rustig met hem aan het werk. Stuur+rem+gas erop en dan het bos in.
Ongelovelijk, vier jaar geleden huppelde hij zo door de wei:
Gaia
Geplaatst: 29-06-11 22:23
Wat een heerlijk topic is dit toch! Ik kijk hier elke dag, maar plaats zelf eigenlijk nooit foto's van mijn merrie. Toch maar eens wat foto's plaatsen. Ze zijn alweer van een paar weken terug.