Eline, je stond zo te stralen, nogmaals gefeliciteerd meis! Super voor je!
grid
Geplaatst: 17-07-11 21:56
Eline Gefeliciteerd
DianneM
Geplaatst: 17-07-11 22:11
Altijd van gedroomd, nooit verwacht, toch gebeurd.... Zo ontzettend trots op ons Briesje!!! 1e premie met 149 punten Beste 4jarige merrie Dagkampioen!!
Gefeliciteerd met de behaalde premies, ik ben zeer trots op mijn kleinkind
grrr
Geplaatst: 17-07-11 22:29
Dat mag je zeker zijn, want ze is geweldig mooi! En op Cris en Dianne, want ze is ook goed opgevoed en gedroeg zich super! Dat viel me ook nog even op...
Dat gedrag geeft Noa gelukkig ook goed door, Gi is ook al zo'n makkelijk paard. Ben blij dat ze zo goed terecht is gekomen. Nu nog foto's ziennnn
DianneM
Geplaatst: 17-07-11 22:31
Haha, dankjullie wel
Ze hangen prontificaal midden in de woonkamer, iedereen mag zien hoe trots we zijn op ons meiske!
puur
Geplaatst: 17-07-11 22:32
Gefeliciteerd iedereen met de mooie resultaten! ben benieuwd naar de foto's!
grrr
Geplaatst: 17-07-11 22:33
Gelijk heb je! Idd, ben ook benieuwd wie er foto's gemaakt heeft! Lois in ieder geval, maar die zit de komende tijd in Thailand, dus dat wordt wachten!
KootMiraDrum
Geplaatst: 17-07-11 22:33
Ik ben medetrots, mag wel he Dianne? Ik vind Briesje ZO gaaf!!
Tinkermuts
Geplaatst: 18-07-11 05:46
mogguh
iedereen super gefeliciteerd met de premies, dianne, had het gezegd hihi ze is zo mooi
ook wij hebben ondanks het weer een heel gezellige dag gehad, erg jammer vd werkproeven, sabrina had er erg naar uitgekeken, maar wel erg begrijpelijk, man wat een wolkbreuk.
Qannick en Sabey beide een tweede premie, Sabey had zelfs 142 punten waar we heeeeel blij mee waren, ons gekke crossbredje, jury was ook erg over haar te spreken.
Vond het leuk om mn eerste eigen fokseltje voor te brengen, ze vond het reuzespannend en draaide vnml bij het stilstaan met de foto graaf mee haha, maar lopen ging prima. En heb gister ook voor het eerst op dr gezeten, was nog steeds niets van gekomen
Had mn petekind mee en uiteraard ging die in een diepe plas staan, sokjes nat, en lang leve het sokkenkrampje die er stond haha dus kind weer schone sokken
grrr was jij degene achter de bbq?
grrr
Geplaatst: 18-07-11 09:09
Nee joh Saskia, je hebt mij al heel vaak gezien denk ik, oa op de Dag van het aangespannen paard. Gisteren had ik zo'n hoed op tegen de regen...
Resi_lover
Geplaatst: 18-07-11 10:15
Tinkermuts schreef:
grrr was jij degene achter de bbq?
hihi, Sas, dat was een zus van Annita
Ik heb inderdaad van een paar paarden foto's Eigenaren zal ik even een pb'tje sturen ivm. cd
Ik ben trots op Gijsje, alleen moet ie nog zich nog ff leren te gedragen (lees zich laten vangen en netjes meelopen aan het halster).. Dianne echt super gefeliciteerd, je bent vast helemaal in de wolken! Iederee ngefeliciteerd met de behaalde premies
Resi_lover
Geplaatst: 18-07-11 13:42
En een felicitatie van Tol aan zijn zusje is ook wel terrecht En natuurlijk voor die knappe merrie die ze vlak voor zijn stal op de paddock zetten Taisha, 2 jaar en alweer 3 1e premies! Terrechte dagkampioen Trotse eigenaresse Jan met Yarah van Aniek Saskia met haar "fokseltje" Sabey van karin Sabrina met Qannick Channa Verzopen Gijsje En uiteraard mag Fleur ook niet missen, wát een draak
Blendy
Geplaatst: 18-07-11 13:58
Leuke foto's Resi_Lover
Eevee
Geplaatst: 18-07-11 14:01
Aahhhh verzopen Gijsje maar wat is ie leuk en idd terechte dagkampioen dan mag je zeker trots zijn!
grid
Geplaatst: 18-07-11 14:02
O dat halster van Taisha staat haar leuk
en ik zie nog handig klipsysteem voorbij komen voor touwhalster dat brengt me weer op ideeën (heb nog een oranje musketon en oranje touwhalster )
Wat deed fleur dan
Resi_lover
Geplaatst: 18-07-11 14:13
Fleur.. Daar praat ik even een tijdje niet meer mee Ooh, die merrie, pff.. die weet zó ontzettend goed hoe sterk ze is en ze is net té slim In de ring heeft ze geen moment stil gestaan, ze is 1x losgebroken gelukkig was ze tijdens de primering afgeleid door Katy (veulen) dat vind ze prachtig Dus de ere ronde in draf heb ik overgeslagen en ben de bak uitgegaan Moet niet hebben dat ze losbreekt met andere paarden in de ring
Als ze zich nou had gedragen had ze een punt hoger gehad, beste merrie geweest en in het dagkampioenschap gelopen, dan liepen er daar 3 van Weremeres
Halster van Isa past inderdaad leuk bij haad, leuk kleurtje
Dankje Blendy
Easy_Pelle
Geplaatst: 18-07-11 14:31
Ik ben ook zo trots op Pelle! Met zijn 142 punten heeft hij zes punten meer gehaald dan vorig jaar . Misschien haalt hij over een tijdje wel een eerste premie En Eline, gefeliciteerd met Romy!!
vond t erg leuk om weer een keer op stal weremere te zijn!
lois, kzal die foto van channa even opslaan.. weet niet er nog meer zijn?? mogen allemaal naar mij, dan zorg ik dat ze bij de eigenaresse terecht komen:)