Oh,dan weet ik het wel, herkende Wicky als "bekend van foto's"
grrr
Geplaatst: 12-06-11 18:51
Eerste premie met 148 punten, dus ster en ook nog Dagkampioen! Dat allemaal voor onze kanjer wat zijn we trots!
Erg gezellige dag, veel mensen ontmoet, wat is de tinkerwereld toch gezellig!
Kleine Norah liep helaas niet helemaal goed volgens de jury, misschien is er in de trailer net wat gebeurd. Zag het zelf niet zo, maar zij kreeg een 2e premie met 143 punten, ook heel netjes. Mij werd aangeraden met haar nog een keer te gaan als ze wel weer 100 % goedliep... wie weet doen we dat nog.
Cecile, ook super van Wicky! Gefeliciteerd nog! Coydog, heb jou niet gezien? Wie was jij?
Genoeg spanning ook nog met loslopende paarden, flippende paarden enz...
puur
Geplaatst: 12-06-11 20:00
Anouk had vandaag 142 punten 5 punten hoger als 2 jaar geleden echt super blij mee
Allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten. Ik heb zeker een aantal hele knappe paarden voorbij zien komen. Voor ons was het ook een geslaagde dag, ook al hadden we zelf geen paard bij. Maar wel 2 Maestro nakomelingen met een 1e premie . (Matzz en Koosje). Koosje was ook nog eens de beste van haar groep. (De 2jarige). Erg leuk, al vind ik 2 jarige eigenlijk niet te vergelijken met elkaar omdat de 1 vroeger ontwikkeld dan de andere. Het was in ieder geval weer een mooie keuring, ik blijf het een leuke locatie vinden.
grrr
Geplaatst: 12-06-11 22:03
Was Koosje die zwarte? Die was zeker leuk! En Matzz vond ik vorig jaar al erg leuk!
Was voor mij de eerste keer op een tinkerkeuring en heb echt genoten van jullie mooie tinkers! Nu ben ik helemaal verliefd op dit ras! Heb een hele leuke dag gehad . Iedereen gefeliciteerd met de mooie punten!
Blendy
Geplaatst: 13-06-11 07:02
Resi_lover schreef:
He! Is Farrell mooie schoon geworden? Jullie zullen ook vroeg moeten vertrekken, maar Farrell is wat later natuurlijk, bij de ruinen Tot straks