Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Klijntjuh schreef:Voor zadels heb ik nog tijd zat hihi.. ze is nog nieteens 3
Enneh.. @ amsterdam 30.. ik denk dat het met een paardje net zo is als met een trouwjurk.. de KLIK moet er zijn.. bij A en B had ik dat duidelijk niet.. teveel twijfels enzo. ik had nog nieteens een afspraak gemaakt.. terwijl bij C wilde ik gelijk dat ik kon teleporteren!
Ik ben gewoon gek op Diaz. ik heb haar goed ingeschat vanaf de foto, en ik denk ook een heel goed beeld van haar gekregen terwijl ik met haar bezig was. ze is echt perfect voor mij, en precies wat ik zocht in uiterlijk en karakter.![]()
Ze is een lekker eigenwijs en pittig (kwa beweging) ding, en heeft ook een onwijze knuffelkant.
Wat wil je nog meer??
Ik denk dat als de klik er is, je het gewoon zeker weet, en verder zoeken om te vergelijken geen zin heeft.
(zo was dus mijn allereerste jurk DE jurk.. maar toch maar verder gaan kijken.. verloren dagen waren dat..)
Meee.. ik wil Diaz in mijn armen sluiten en nooit meer laten gaan! En mijn man zag dat ook aan me!
Hopelijk denkt Diaz er ook zo over hihi.. maar helaas kunnen paarden geen nederlands
Nu moet ik echt gaat ont-hyperen, want ik moet toch echt eens naar bed zo!![]()
*verliefd!*