Als degenen die nou nog moeten opgeven dit tijdig doen, hoeven wij de anderen ook niet onzekerheid te laten zitten Net zoals in Grave willen we er alles aan doen om de keuring doorgang te laten vinden hoor, maar het is wel fijn om die beslissing tijdig te kunne nemen
Oke dan ga ik deze week toch het geld maar overmaken want dan hou ik het erop dat het misschien door gaat. Zo niet schuiven ze het geld maar op naar de keuring van Lunteren hihi
Inmiddels kan ik mededelen dat we de keuring wel kunnen laten doorgaan. Wel met het verzoek om de mensen die nog moeten inschrijven dit zo spoedig mogelijk te doen, zodat alle gegevens van de deelnemende paarden netjes in de catalogus kunnen worden verwerkt
Mocht je last-minute besluiten mee te willen doen, dus na 'officiële sluitingsdatum' (zijnde 30 juli), dan is dit wel mogelijk (tot de laatste dag indien nodig) natuurlijk
butengeweun
Geplaatst: 18-07-11 16:49
heb het papiertje al uitgedraaid nu nog even invullen dan kan hij op de post. Voor de 2e kan ik pas wat zeggen na de sluiting die staat nu niet hier en laat ik alleen meedoen als ze ook mooi premie waardig is.
vorig jaar hebben we ook nog een strandrit gereden volgens mij. Was 1 iemand vergeten af te bellen. Maar naar starnd kan altijd.
Whis_Serada -> als het goed is gaat de keuring door. Zelf helaas maar met 1 paard de ander zou zich niet kunnen verbeteren en dan vindt ik het een beetje zonde.
(leonoor was me al voor) -> hoeveel aanmeldingen zijn er nu?
Ik zou niet weten of whis zich verbetert, die komt voor het eerst dus we zijn erg benieuwd
Rox87
Geplaatst: 06-08-11 22:51
Heb zelf niet zo'n knap vlekkebeest maar kom misschien als vrijwilliger om te helpen! Dat wil zeggen als degene die mij een mail heeft gestuurd met de vraag of ik vrijwilliger wil zijn mijn enthousiaste mail terug, gaat beantwoorden! Ik hoop er bij te zijn in elk geval!