Grove indeling: 9:00 tot 12:00 dressuur, 2 ringen 10:00 tot lunch Reguliere keuring 12:00 - 12:30 springen Na de lunch huldiging van de kampioenen 13:30 - 15:30 (ongeveer) Bestgaand Rijpaard Vanaf 15:00 Centrale Keuring
Ja, ik heb alles in principe klaar staan, moet nog een laatste check uitvoeren of alles klopt en dan kan het online... Dan moet ik nog de protocollen aan de coupons vastzetten en dan is alles verder klaar. Hoef ik alleen volgende week nog wat prijsjes te kopen. Moet alleen ff kijken wanneer dat moet, want in principe moet ik deze week woe/do/vrij de hele dag op kantoor werken, za horeca, zondag starten en dan volgende week ma - do de hele dag en vrijdagmiddag vrij... Maar ik verzin wel wat, wellicht in de lunchpauze van het werk ff het dorp inlopen...
De 1e versie van de startlijst dressuur en springen (kijk op de tabbladen onderin het excelbestand) staan online. Let op; dit zijn voorlopige lijsten!!
A: euhm.. ik BID/SMEEK dat we de reguliere proeven aanhouden, dus ipv proef 11 en 12, de proeven 13 en 14 mogen rijden? ( aaarg ik MOET van dat rechtdoor galloperen af hoor )
B: ik zie zowiezo 1 deelnemer die niet klopt op de lijst in de B dressuur. nummer 3 rijdt in mijn regio, en die start toch echt officieel L2 dressuur
volgens mij niet. was half in shock dat ik weer proef 11 en 12 zag staan. ( dacht er EINDELIJK vanaf te zijn ) volgens m'n proevenboekje moeten we nu door naar 13 en 14 maar maakt me niet uit wat er staat hoor,zolang ik de juiste proeven maar mag rijden
van nummer 3 weet ik niet wat ze allemaal heeft ingeschreven,maar weet wel dat ze ondertussen L2 start
WenK
Geplaatst door de TopicStarter: 21-09-10 20:12
Zo, de aangepaste lijst staat er. Heb ook de mail gecheckt, maar overal heeft ze het over B officieel... We merken het wel. Wie weet ontvang ik niet tijdig de coupons en komt ze niet opdagen, krijgt ze gewoon netjes de rekening...
Nee hoor, de proeven heb ik netjes geprint, had alleen de nummertjes nog niet aangepast...
Ik moet me toch helaas afmelden. Hubby heeft op 2 oktober een uitje met de personeelsvereniging en om Myrthe nou een hele dag mee te slepen vind ik ook weer niet je van het. Krijg je zo'n jengelend kind van dat eigenlijk vreselijk moe is maar het vertikt om een middagdutje in d'r buggy te doen
zal ik m'n moeder proberen over te halen een dagje op Myrthe te passen?
Schimpje
Geplaatst: 21-09-10 21:42
Euhmm.. nog iets Wen.. Niet l*llig bedoeld ofzo, maar hoe kan Leonoor finale rijden in de M2 terwijl ze maar 1 wedstrijd M2 heeft gestart? Je moet toch 3 in dezelfde klasse rijden? Werd mij vorig jaar heel duidelijk verteld, dat ik niet mocht door promoveren naar de L2 want dan zou ik niet meer voor competitie meedoen.. Zelfde voor Ilona, die start toch ook nog niet zo lang M2? Niet om hun ofzo, maar zou het wel knap knullig vinden als ik daardoor de hele zomer in de L1 ben blijven plakken vorig jaar, terwijl dat eigenlijk niet hoefde..
Edit: en dit jaar a-la-minute Z1 ben gestart om nog voor de competitie mee te kunnen doen!
Rockanje viel bij ons weg, de wedstrijden werden daar afgelast. Daardoor heeft Ilona niet al een keer M2 kunnen starten.
Mijn planning was oorspronkelijk om niet over te gaan maar in de M1 te blijven vanwege de zomercompetitie, maar omdat Rockanje er niet was, maakte dat weinig verschil.