Wij zijn ook blij met onze res kampioen hoor maar vond de locatie niet fijn, omdat ik langs aardig wat opstakels moest om in de bak te komen maar ja heb het wel gezellig gehad.....
Wil de mensen van laurenzo ook nog van harte feliciteren...
Laatst bijgewerkt door Dribbelkont op 25-04-10 20:57, in het totaal 1 keer bewerkt
hetlarixbos
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 20:57
Zo ik ben ook helemaal trots op me mannetjes na vandaag. Nuadhu zag er super uit. Wat schraal maar dat zie ik liever ook bij een jonkie dan te dik. Chantal heeft hem keuring schoon gewassen en hij gedroeg zich netjes. Celtic was lekker wakker maar wel braaf en werd gewoon verlieft op elk paard haha. Hij is goedgekeurd voor de dekdienst met een mooie tweede premie en opgenomen in het Supplementaire Elite Book. En nu dus goedgekeurd voor 4 stamboeken en zijn sperma en rontgen waren ook goed dus helemaal blij met me mannetje. Het keuren duurde langer dan de vorige keuringen en werd ook heel zorgvuldig gedaan. Er werd echt de tijd genomen om naar de paarden en vooral de hengsten te kijken. Celtic werd een beetje wiebelig en draaierig ervan, hij wilde graag alles zien maar de jury deed daar natuurlijk ook niet moeilijk over want ze snappen wel dat ze niet kunnen verwachten van een hengst waar het dekseizoen al van is begonnen braaf lang blijft stilstaan. Na de keuring werd uitgebreid verteld van elk paard hoe er was gekeurd, waarom ze tot die uitslag kwamen, heel intressesant voor het publiek. Er waren vandaag veel paarden van hoge kwaliteit. En het kampioenschap tussen de hengsten en dagkampioenschap was erg spannend want ze waren erg aan elkaar gewaagt. Ik vond het een leuke dag en op de lokatie was het super voor elkaar.
Cobfan volgens mij heeft Nienke (Niene87) gisten ook foto's gemaakt van Lorenzo. Ze gaat ze zo snel mogelijk bewerken en plaatsen
Mero
Geplaatst: 25-04-10 22:20
Hey, mijn mannetje hierboven Mooie foto's Dribbelkont, kun je mij deze per mail sturen? monique_amtink@hotmail.com Ik ontvang heel graag nog meer foto's van cat.nr. 19 voor diegene die ze heeft gemaakt.
Vandaag een leuke dag gehad. An Rua is kampioen van de hengsten geworden. Gezien de 'concurrentie' en het feit dat hij nog zo groen als gras is en nog 3 jaar moet worden ben ik hier erg content mee. Zijn rontgenfoto's waren prima, nu nog een spermaonderzoek en dan is 't klaar. Ben ook best tevreden over hoe het jureren verliep. Duidelijke uitleg, beredenering en behoorlijk strenge rastypische selectie.
De rest van de keuringsgangers, w.o Dineke, ITS, cp 112, Hanneke en Dribbelkont, ook gefeliciteerd.
Van harte met je resultaat maar hij mag er zeker zijn lekkerding hoor
Ja toni heeft het ook super gedaan en is Resverkampioen geworden dus zijn heel trots op hem alleen de locatie was minder en erg afleidend maar hoorde dat het bij jullie super was dus toppie
Voor de anderen ook van harte met de resultaten
snowdon
Geplaatst: 25-04-10 22:28
Is dat een bekende afkorting? Nog nooit gehoord
Was de bak bij Hof van Ede doormidden?
Leuk om Noedel daar weer te zien
aricia
Geplaatst: 25-04-10 22:28
tender loving care leon
Iedereen gefeliciteerd met de behaalde resultaten !! Icor is echt een verschil met vorig jaar Hanneke ,wat ziet hij er goed uit edit :staat er al zie ik
Voorin de bak was een kleine afscheiding van ca. 8 meter diep, die diende als voorring... De voorbrengers, die overigens super waren, konden heel veel meters maken waardoor gangwerk goed te beoordelen was. De Hof van Ede had het allemaal weer eens prima op orde....
Nuage
Geplaatst: 25-04-10 22:44
Noedeltje! Leuk dat hij het zo goed heeft gedaan! Persoonlijk zie ik ook graag een kilo of 50 meer erop