Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
sommige wel al bij tinker ITP voorbij zien komen of in andere topics, maar sommige volgens mij ook nog helemaal niet.
en sommige daarnaast ook nog andere leukerds
hij is wel leuk
Succes met vinden van goed nieuw thuis
en succes met zoektocht naar geschikt maatje!
die heb ik vorig jaar in het echt gezien heb als klein frummeltje
die ken ik ook nog van foto's toen ze nog stuk jonger waren grappig
ben ik als brabander ineens in de minderheid 

dat kan toch niet heten niet voor niks (s)tinkers
Thanks
heb ze nu wel al paar keer stukkie afgeknipt tot de knie is nie handig 
Succes!! hier op bokt staan trouwens diverse leuke te koop
en geen zin meer had in lopen e.d. en ook erge last had van der heup
Middels rechtsrichttraining 1st longe en toen rijden heb ik haar weer helemaal goed en vrolijk gekregen
in die tijd NOOIT meer kreupel geweest
en daarna heeft ze leuk nieuw thuis gekregen 

) goed gelukte kruising
hoe komt ie aan dat litteken?
en straks naar cabaret
Ze zal ongeveer rond de 1.60 à 1.65 worden.
Ik zocht een rustig paardje maar denk dat ik ze zeker heb gevonden! En ze is superrrrrrrrlief!!!

pride heeft last van zomer exeem en sloopt alles wat ik hem opleg in de wei heeft iemand nog een idee wat ik kan doen? haha ik dacht dat hij over zijn sokken had gepiest en dat het daardoor zo oranje was maar dan zouden zijn sokken achter niet oranje moeten zijn
Maja, dan moet er ook een bruin hoofdstel bij natuurlijk
En ik heb voor Guus al 3 zadels
maar de vzh die ik nu heb gaat dan weg, zit voor geen meter.
een mooi, fijn middenklas zadel

Alles met jeuk wordt allemaal maar zo snel "zomerexceem" genoemd maar kan zoveel oorzaken hebben 
ze kan wel lelijk kijken
en is pa een KWPN of?
Lief snoetje zit erop!
Hij is ook wel wat ouder, het is één van de eerste generaties BF. Rijdt Flynn er nog mee in, en dan komt er een nieuwe. Of twee, aangezien ik dan twee paarden onder het zadel heb die waarschijnlijk regelmatig met elkaar mee op stap gaan.

!
heb er 2 keer in vershcillende gezeten en vind ze gewoon niet lekker zitten. had er ook echt zo'n stoelzit in. Maar zal wel een kwestie van wennen zijn.