Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lenny_k schreef:ik heb carl regelmatig gereden , en er is niets mis met hem !!!
in de bak in het bos het maakt hem niets uit !!! ook in het verkeer super braaf!!!!
goed ingereden paard!!!
wel vreemd dat hij dan bij jou zo vervelend zou zijn..................!! of zou het toch gewoon aan jou liggen!!!
ik kan niets anders dan goeds over carl vertellen!!
het is een heerlijk beessie!!!
dat hij nog geen 2 was liepen we al met hem door het verkeer !!
ook ik ken hem van dag een ,ken ook de vader moeder , ook zijn "tante" broertjes en half broertje zijn bij mij bekend. nogmaal niets mis met hem!!!!
angeltjelieb schreef:ik ga er verder niet op in.
ik ben degene die hem wel of niet koopt en er toch veel geld voor moet betalen , ik heb geen geldboom
het is wel prettig als we dan zoiezo veilig met elkaar rijden kunnen......
angeltjelieb schreef:de 1e die hem reed vandaga was ik nieteens.
en ook bij haar zat er geen rem op.
daarna heb ik hem gereden....
dus dara zal het vast niet ana liggen.
er ligt een wintec op ( 500cair) . dat zou het dus ook niet mogen zijn.
hij is ana d ehand superbraaf , maar zodra hij de bak binnen kwam galoppeerde hij al aan de hand mee..terwijl er nog niemand opzat
stalnijmegen schreef:geef hem even de tijd om te wennen, net als jij aan hem moet wennen. vergeet niet dat hij eerder meer buiten liep als nu
dat hij nu zo reageert wil niet zeggen dat hij dat altijd blijft doen maar rustig opbouwen is altijd handig om te doen.
angeltjelieb schreef:ik baal er zo enorm van , want terugbrengen wil ik hem eigenlijk ook niet.
maar als ik jou zo hoor word het opvliegerige niet minder....en ik ben heel snel depressief en op die momenten niet zo stabiel.
als hij daar misbruik van maakt word het alleen maar erger....
ik heb de halve nacht wakker gelegen en zit nu ook belachelijk vroeg weer op internet..
heb er zelfs mijn werk voor afgebeld vandaag...
pffffff
dus is je tijd vrij beperkt, in 14 dagen tijd ken je elkaar niet echt natuurlijk.angeltjelieb schreef:ik baal er zo enorm van , want terugbrengen wil ik hem eigenlijk ook niet.
maar als ik jou zo hoor word het opvliegerige niet minder....en ik ben heel snel depressief en op die momenten niet zo stabiel.
als hij daar misbruik van maakt word het alleen maar erger....
ik heb de halve nacht wakker gelegen en zit nu ook belachelijk vroeg weer op internet..
heb er zelfs mijn werk voor afgebeld vandaag...
pffffff

DUs het enige wat ik je kan adviseren is om inderdaad zelf proberen zo rustig mogelijk te blijven en veel grondwerk te doen, zoek er desnoods hulp bij.
).
).