Nuage schreef:Hij ontspant
Ja, en hoe..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
karuna schreef:Door of in een heining vastzitten en daar verder niet op reageren. De andere paarden zijn volledig overstuur en meneer doet alsof er niets aan de hand is. Een keer troffen we hem aan met zijn been in gaas vast. Lag hij rustig te grazen en te wachten tot we hem kwamen redden. Heb je hem los staat hij op en gaat meteen weer dooreten. of sleept er 25 meter metalen heiningdraad en 5 paaltjes aan zijn staart, waarom zou je daar op reageren. Eten is belangrijker, maar elke keer als hij verderop ging kijken gingen de andere paarden volledig op tilt.

Die verhalen 
Ik stond er echt bij van *zucht... Tinkers*

LecyTinker schreef:En dat ze een hele dag met hun poot overal in staan te roeren. Hooibakken, waterbakken, voerbakken... Het geeft wel leuke foto momenten.
daar heb ik er hier ook eentje van. maar die roert behlave in de drinkbakken, ook door de modderbaggerzooi vooraan de weide.
FitzChivalry schreef:Pablo vind het ook heerlijk om uit de tuinslang te drinken, moet je eens proberen je paard te wassen terwijl hij zich in alle bochten wringt om toch maar uit die slang te kunnen drinken..
En dat terwijl veel paarden die ik ken helemaal panisch zijn voor de waterslang..
Heerlijk..

.
Ook was hij kampioen uitbreken....hij kroop tussen de draden door en ging dan lekker aan de wandel en ook echt bij zn moeder weg....mijn vorige staleigenaar was zich rotgeschrokken omdat hij opeens voor zn neus stond
Bij de opfok heeft hij ook de eerste keer naar buiten de draden gesloopt... Eigenaresse mailde me dat hij toen hij net buiten was de koeien zag in de andere wei, en misschien dacht hij wel dat het zn moeder was
Heel veel mensen hebben al blauwe voeten overgehouden aan haar.... Ik moet ook altijd zeggen "pas op voor je tenen!", maar ze krijgt het nog wel vaak voor elkaar om erg close te zijn met iemand
Ik heb haar ook weleens losgeklikt voordat we bij de opening waren van de wei met het idee dat ze wel achter haar weidemaatje de wei in zou lopen...not... in een mum van tijd draaide ze zich om en wandelde als een blije eikel langs de vijver zo het bosje in wat op het terrein zat...en leuk dat ze het vond! Ze is als de dood voor ballen, en alles wat maar een ronde vorm heeft. Ik liep ooit met haar op een terrein voor de keuring van Boyan (Lunteren?), en daar zitten dan betonnen balvormige dingen in de grond. Nou ik dacht echt dat ze bovenop me zou springen! Hoezo ballenfobie? 
maar is alleen niet zo euk voor zijn staartje