Sterkte vandaag Puck!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
snowdon schreef:Weer ff het overzichtje om makkelijk terug te vindenCitaat:12/03 Guusje x Red
12/03 Patty x Red
12/03 Roosje x ?
01/04 Niamh x Garish
14/04 Paiti x Tolkien
18/04 Bonny x Chakotay
23/04 Luna x Billy
28/04 Fionnuala x Tolkien
04/05 Chayenne x Taffy
15/05 Jildou x Tietse
28/05 Bonette x Red
28/05 Shakira x Red
31/05 Amy x ITS Benson
10/06 Sofie x Red
05/07 Ravien x Tolkien
en wat een leuke foto met die bal, dat fleurt mij wel op op de vroege morgen
maar staat vol trots en glimmend op de wei te wachten als we komen. Het is tegenwoordig zo dat madam erg om aandacht en knuffels vraagt, we kunnen niet meer eerst Hobje uit de wei gaan halen zonder eerst haar gedag te hebben gezegd. Pak je eerst Hobje en laat je haar links liggen dan valt ze Hobje echt aan
.(hij heeft al een flinke scheur in zijn deken zitten van madam). En Hobje die word er nie warm of koud van
, die wacht zijn tijd wel af (des te langer kan hij eten).
Mich zit hier met een flinke kater, zat vannacht al 2 keer boven de wc en nu vanochtend weer, hij laat zelfs zijn koffie staan, nou dat is wel heel erg
Tja moet je maar niet zoveel zuipen 

happy
Ben benieuwd.
zooooo leuk he
Was eigenlijk al he haha

BAH. Hoop dat hij snel naar de rattenhemel vertrekt. Vies beest.
Ik zal aan je denken.

_janet_ schreef:Goede morgen!
Leuke foto's Bianca. Is Mohr nog niet afgespeend? Foto ziet er heftig uit waar mohr een tik krijgt
maar daar vind ik het zowiezo dat je niet moet slaan oid, hij mag eerst bij je staan en dan niet meer, dan ga je natuurlijk niet in eens een mep verkopen, dan heeft hij ook zoiets van huh?

. Hij gaat 1 minuut hinniken en rond galopperen, maar daarna sjokt hij terug naar z'n hooi.
Leuk!

!!!