Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Erg zin an, heb het thuis goed hoor, paarden staan ook thuis (boerderij) maar op den duur ben je aan je eigen stek toe. Dus eerst twee weken vakantie / klussen, en dan daarna wachten op de meubels (boel wordt in september geleverd) dus eind sept hoop ik helemaal over te wezen 
Zammie schreef:Een vrouw los zonder wat dan ook op een mooie tinkermerrie, handen vast in de manen en al galloperend met veulen ernaast proberen de takken van de bomen te ontwijken.
Moeder Tinker krijg ik in de wei nooit te pakken, ik vang daarom gewoon het veulen als ik haar wil hebben 

Op Aman ben ik 100 % safe en vertrouwd, maar haar moet ik nog meer leren kennen, en gezien ik alleen maar buiten kan rijden
En ze op het graszaadland aan de loop raakt....
Vond het vandaag overdag te warm, dus dan maar nu...

Die foto's van Dewi met Bas daar vond ik wel een van de meest kwijlbare die er van haar gemaakt zijn...
Huis is dit weekend nl helemaal leeg, en ik vroeg of ik ff langs kon komen met CV-mannetjes, dus toen vroeg ie of ik de sleutel niet al wilde. Nou graag

Mooi!

Ben meer dan de helft alweer vergeten
Sorry!

hij heeft nogal problemen met zijn huidige werkgever, rechtszaken, hoger beroep, de hele rattaplan. Hij stapt er nou uit, met een enorme bonus. Maar goed, na 35 dienstjaren is dat niet leuk

eefje03 schreef:Heee,daar hebben we Sita,hoe is het met jou en de beestjes en het huis?
Ik vond het een beetje jammer dat ik geen foto van Peb zag......scroll ik naar beneden,ligt daar het pukkie met een mooi gedichtje erbij....tranen met tuiten.Hubbie kwam naar me toe gerend,wat is er, wat is er?En ik,ze hebben het pukkie erin gezehehehehet
![]()
![]()
Vind ik zo mooi
. Die wordt echt ingelijst! Super bedankt bianca!