Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En het is zo'n heerlijke sul haha. Gelijk naar de trailer en daar stond hij zo op. Toen werd hij wel wat ongeduldig, veel maaien met zijn benen. Dus direct vertrokken. De eerste tijd was hij erg rumoerig, maar geen gekke dingen. Was ook maar een klein stukje naar Haaften, dus we waren er zo.
We hebben hem met z'n drieen lekker ingesopt en hij stond op een gegeven moment zelfs te genieten
Dronk ook uit de waterslang en had ook al gauw door dat het 'maar' water was en toen vond ie dus alles echt prima.
Hij kon zo echter wel neuzen met Bonnie van Mirjam, die dat niet zo geweldig vond. Dus het weitje/paddock maar even gehalveerd met onze draad. Toen de merries en veulens voorbij kwamen richting voorring werd Himesh even wat levendiger en zag je echt wel weer DE jonge hengst in hem. Hem gelijk even geleerd dat hij zich gewoon moet gedragen en dat wij er ook nog staan. Daarna stond hij alweer te maaien met zijn benen, dus toch maar weer vastgeklikt en maar wachten. Ging gelukkig allemaal redelijk vlot. Scheelt weer dat het een klein gezellig clubje was! Halstertje gewisseld, laatste droge borstel er overheen en op naar de ring!
Dus stilstaan was wat lastig.... Hij was ook absoluut niet fotogeniek in de bak haha. Maar ze vonden hem voor een jaarlinghengst zich keurig gedragen. Ik ving al wat opmerkingen op over dit en dat en kon het er gewoon goed in vinden. Ik rekende op een tweede premie, iets van 140 punten ofzo. Toen rondje stap en draf. Toen moest Denise dus even aan het werk met de zweep. Himesh gooit nl nog snel de 'handrem' erop
Maar hij heeft zijn stap en zijn draf getoond en liep goed zat. Dat showen komt later wel vind ik, we weten dat ie het kan. Hem (en mezelf
) even rustig laten worden en de ring weer uit. De jaarlingmerrie moest nog gekeurd worden. Daarna kwamen alle veulens (met bijbehorende merries) en de jaarlingmerrie in de ring voor de primering. Na overleg was nl besloten de jonge hengst apart in de ring te laten voor de primering 

maar wel heel leuk

Ga ze nu over zetten , doe mn best om er alvast een paar te laten zien
Maar verwacht het komende uur nog maar niks