Maar dan wilik zegmaar 2 lessen voor die tinker gebruiken en 1 les met Bonny meepakken,kan dat ook?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:He Michel, ik wil ook graag meedoen met de crosstraining met een meer onervaren tinker. (doe ook mee met tinkerdag moet nog inschrijven)
Maar dan wilik zegmaar 2 lessen voor die tinker gebruiken en 1 les met Bonny meepakken,kan dat ook?
MichelR schreef:MelanieB schreef:He Michel, ik wil ook graag meedoen met de crosstraining met een meer onervaren tinker. (doe ook mee met tinkerdag moet nog inschrijven)
Hoi Mel,
Leuk Mel.... Uiteraard kan dat ook. Ik begreep van Evy dat je er ook over na zat te denken met Pepsi(?) te komen?
Rij je nu al op 4 paarden? Doe je ook af en toe nog wat anders.
Boncho schreef:Hoi Michel,
Ik had van de week een mailtje gestuurd over het huren van een stal en het betalen daarvan. Is die aangekomen? En wat is handig? Nu de stal al meebetalen of eerst afwachten of ik er één heb? Wil graag voor mn vakantie alles betaald hebben zodat ik het niet meer kan vergeten en gewoon mee kan doen!
Ik hoor het graag!
window schreef:MichelR schreef:Ik stuur iedereen deze week nog een mailtje.
Ik had het, dacht ik, dit keer zo goed voorbereid... Maar de inschrijvingen gingen weer sneller dan de vorige keer. Ik zit nu al op 60 combinaties.
wow dat gaat heel snel
ik weet niet meer of ik Chanique al heb opgegeven
_Wen_ schreef:Hallo,
Ik ben vorige keer met een vriendin wezen kijken bij de Tinkerdag in mei in Leusden. Beide met camera op pad, erg geslaagde zondag.
Denk dat ik in september weer van de partij ben, vond het erg leuk om foto's te maken daar.
Aangezien ik laatst op verzoek alsnog de foto's van vorige keer op mijn site heb gezet, bij deze voor jullie allemaal de link.
Volgens mij gaan jullie vaker, dus misschien heb ik je wel op de foto gezet toen.![]()
Springen en Cross op zondag 10 mei:
http://www.steinvoortfotografie.nl/index.php?option=com_morfeoshow&task=view&gallery=5&Itemid=66
Heb overigens ook nog foto's van de Z dressuur op zondag, maar die staan niet online. Weet niet of iemand daar nog interesse in heeft.
groetjes!