Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
julian schreef:Maar ik stoor me eraan als mensen zeggen dat hun veulens de beste zijn en supergoed. Ik ben best op plaatsen geweest die nooit op Bokt of op een keuring komen en die mensen hebben ook schitterende veulens waar je van achteroverslaat met ook goedgekeurde ouders . Kwaliteit is meer dan alleen keuringsuitslagen en een supergoede fotograaf zijn.Bovendien is de kwaliteit van de gefokte veulens enorm omhoog aan het gaan.
En ik hoop dat het komende veulen ook weer de leukste en de liefste wordt! Maar 3000 euro zal ik niet gauw durven vragen.. Ik denk niet dat ik uit mijn merrie zo'n kwalitatief geweldig veulen kan fokken 
), maar er zullen er genoeg zijn die het wél doen! En als dat dan gebeurd, is dat toch super!
).
)dat bedoelde ik te zeggen.
Verders maakt het voor mij weinig uit of vaders of moeders een eerste premie of een tweede of geen premie heeft,het gaat om het veulen dat je ziet ,broers zussen enz .enz.
Leonoor schreef:Als je als koper compleet verliefd wordt op een veulen en je kunt het besteden, dan lig je echt niet wakker van een 500 euro meer. Ik heb King voor een zeer reeël bedrag gekocht, maar als hij 500 euro duurder was geweest, kocht ik hem ook (sorry Liesbeth, ik kom daar een jaar later pas mee).

Beest heeft het hartstikke goed, eigenaar is er superblij mee. Nah, da's voldoende. Er is dus een compromis tussen vriendenprijs en marktwaarde gevonden.
ben ik het helemaal mee eens, alleen moet je er dan zélf wel het verstand van hebben óf natuurlijk simpelweg een fikse dosis geluk 

Mensen die bij mij kopen zjn meestal particulier die niet kijken naar papier, wel proberen zich erin te verdiepen, maar toch alleen kijken naar een leuke tinker. Dat wil dus inderdaad niet zeggen dat mijn paardjes dus niet geschikt zijn om op een keuring te verschijnen, maar domweg heb ik niet de naam om ze duurder te verkopen.
Preciés wat ik bedoelde, Julian (en Biancaa) !