Je mag hier enkel maar twee foto's per dag plaatsen meidJe kan het in de andere tinker topics neerzeten
Leuke foto van Makje ! Die sokken krabben foto is supergaaf ! @pollo: die laatste foto is echt heel mooi !Dyco is zijn winterjas aant verliezen. Eindelijk ik vind em toch veel leuker zo ! De rest van de foto's staan bij ITP
morrigan heeft van in december een uitgebreid poetsbuerd gehad en dat is op de foto gekomen.even de staart uitgepluist
Altijd weer genieten dit topic, heerlijk!!!Nog even mijn drachtige dame showen hoor... eindelijk met een fototoestel gemaakt!!BESSSST BREEEDDD....
Wat een mooie paardjes weer. Blijf Fan van Miles Vandaag ook weer wat foto's gemaakt.De rest van de foto's staat ITP
wat een prachtige tinks...hier weer eens een foto van de dames...knappe Giulia.... Heb haar vandaag vast een wasbeurtje gegeven, ze had behoorlijk wat aangekoekte blubber aan benen en buik. Ze was super braaf
Heb je nog meer foto's van Kaatje Angelique?Wat heb jij trouwens een paar bijzonder prachtige tink daar lopen Julian!
Ben echt jaloers op jullie tinkers. HOpelijk krijgt Falke ook een beetje van haar papa mee. En dan vooral op sok hoop ik.2 fotootjes van Falke. De rest staat in de link in mijn onderschrift