Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
frenia schreef:Hermits vonden zowel ik als één van de fokkers waar ik naast stond dé beste van de twee-jarigen. Was al erg 'af' vergeleken met de rest en zag hier meer potentie in dan die twee van Kanters (die ook zeker niet verkeerd warenHERMITS GLADIATOR (Philippe & Edwige Robart)
3des en ggk, premie ben ik vergetengewéldig leuke kinderpony, leuk gebouwd, klein formaat, klein fijn hoofdje, lieve deugnietuitstraling, zoals gezegd: leuke kinderruin, maar zie hier geen dekhengst in
![]()
frenia schreef:Hier werd Leo helemaal TE WOWLEO DE L’ECURIE DE TINE (Wastiau-Gouthier)
Tja, mijn eerste idee werd slechts bevestigd, vind ook hem niet positief geëvolueerd1ste premie was desondanks nog steeds verdiend, werd daarmee STER en beste van deze groep
frenia schreef:Meer kilo's? Vond dit juist goed in gewichtJIGSAW
Jigsaw is wel al gekend, leuke kleine hengst, maar geen die echt indruk maakt, mocht wel wat kilo’s meer hebben. 2des met 2de premie
frenia schreef:Ik zag een lange weke rug, maar verder erg jammieMOONLIGHT VAN GELINDEN (Georges Vanstapel)
Kan zeker niet zeggen dat ik er kapot van wasbouw leek ergens niet te kloppen
5de plaats
frenia schreef:Ow bah, dit vond ik echt een 'leuk' ruintje... geen uitstraling, geen 'vaderdier'. Vond exterieur erg lastig te beoordelen met zo'n vacht.MACLOU (Nathalie Thérin)
Vond hem minder leuk dan vorig jaar. 1ste premie wel verdiend, en daarmee STER, 4de plaats
frenia schreef:WINNETOU (Jan de Visser, Tinkerhoef)
Vind hem echt een leuke hengst, sportiever, luxer type met pittig temperament, fantastische sokken :wow : echt helemaal iets voor Tinkerbell, moest hij een tikkeltje korter zijn en een mooier hoofd hebben (hoofd wat lang) wel verdiend 1ste premie natuurlijk ! STER en 1ste van zijn groep