Nou ik meld me ook alvast, als alles meezit kom ik 2 dagen met Biggels en Viane, Ik ga Biggels dan (hopenlijk) officieel starten in de B dressuur wordt gelijk zijn eerste wedstrijd dus kwa uitslag verwacht ik er nu al niets van. Viane doet met iris mee in de L1 onderling, en 60 cm springen. en ik ben mijn man aan het overhalen om een B proefje met der te doen. en wie weet waagt hij zich wel aan de buitenrit. even kijken ook hoe viane tegen die tijd in zijn vel zit. Met Biggels kan ik nu al zeggen dat ik de buitenrit niet ga doen, (durf ik niet aan denk ik)
jeeh, ik hoop deze x wel echt mee te kunnen doen...we hebben eindelijk een passend zadel(weliswaar boomloos maar dat mag de pret niet drukken) en zijn druk bezig met de conditietraining en dressuurtraining, zodra het kan geef ik me op voor de onderlinge dressuur B..en waarschijnlijk de bosrit...ga ook weer proberen tinker ruin bij ons op stal over te halen om te gaan...lachu!!
Ja ik ben er ook. Met Baggio. 2 dagen dressuur zoals het er nu uitziet allebei de dagen M2. Maar je weet nooit of ik in de tussentijd nog winst rij. En het springen laat ik wel aan Leo over.
ik hou het bij onderlinge B dressuur op beide dagen en onderling springen 40cm en 60cm op beide dagen denk ik. Misschien ook wel het bosritje op zaterdag.
Deze keer kom ik ook. Onderlinge springen (zijn eerste wedstrijd uberhaupt haha) en vriendinnetje van Silas dressuur als het goed is (zal wat worden hij is western ingereden)
We komen zeker kijken, maar mee doen, doen we helaas niet Anouk is dan aan de einde van haar drachtigheid, en kan dan elk moment een veulen verwachten!! Volgend jaar weer!!