we houden mp maar in de gaten.... wat erg dat ze zoiets moeten jatten... Ik moet eerlijk bekennen dat ik ze niet super bijzonder vindt Niet dat ze niet mooi zijn hoor, maar niet zo bijzonder om nou te moeten jatten....
ja dat zal het dan wel zijn, al kijk ik niet naar uiterlijk, hihihi Chanel ziet er ook nie uit en dat is een droppie eerste klas Je mist toch het paard, niet hoe ze eruit zien. Ik denk dat die ene wel herkenbaar is, ze heeft aan haar voorste witte sok ook aan de achterkant zwart zitten volgens mij.. dat is wel apart (en de tekening van de blue ook uiteraard)
Jaren terug zijn er op mijn vroegere manege ook 2 paarden gestolen. Die stonden in een weiland samen met een aantal prachtige paarden. Die lieten de dieven staan, alleen de doorsnee paarden hadden ze meegenomen. Het is dus idd zoals gezegd, die vallen minder op en zijn dus aantrekkelijker om te stelen.
Hmm, die weten blijkbaar niet wie Tom Price is, die heeft geloof ik overal in de tinkerwerled conecties. Ze duiken nu al overal op het internet op met opsporing versocht etc. Loretta s ook druk aan het mailen heb ik vanmiddag gehoord !
Er zijn wel meer mensen die niet weten wie Tom Price is Hij is alleen 'bekend' onder de tinkerliefhebbers die zich interesseren in de 'roots'. Mja, wie weet heeft Tom Price hier een voordeel, dat deze 'folders' sneller verspreid zijn.
nou daar ben ik ook wel benieuwd naar, ook of die handelaar dan is opgepakt aangezien hij toch gestolen paarden in zijn tuin had staan. Van mij mag het, ze moeten eens van iemands dieren afblijven!!