Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ariebren schreef:Ik zou nog maar een jaartje wachten met kopen van een zadel.
Tinkertjes groeien echt nog na het 2de jaar.

.
m'n zadelmaker deelt deze mening ook.
xxmayleexx schreef:Vraagje,
Ik wil eens rond gaan kijken naar een zadel voor mijn tinker maar ik heb geen idee waar te beginnen.
Ik weet wat ik wil dat is een dressuurzadel 17,5 of 18 inch en redelijk goedkoop (wil er waarschijnlijk een aan laten meten over een paar jaartjes.....)
Maar ze is redelijk breed op de rug en heeft bijna geen schoft.
Nou zit ik te twijfelen tussen een wijde boom of een extra wijde boom.
Hoe zou ik dat op kunnen meten??
Ik weet dat sommige winkels komen meten maar ik ben bang dat ze dan van je verwachten dat je er daar ook een koopt en omdat ze in winkels meestal redelijk prijzig zijn zit dat me een beetje dwars....
Kingsley2 schreef:Oja je kan ook even op de site van harry horse kijken, er staan alleen helaas geen prijzen bij. Maar ik kan informeren bij ons staat een meisje op stal die werkt bij harry horse zij ontwerpt en doet nog veel meer dingen. Zij kan wel kijken welke winkels er harry horse verkopen.
groetjes
xxmayleexx schreef:Kingsley2 schreef:Oja je kan ook even op de site van harry horse kijken, er staan alleen helaas geen prijzen bij. Maar ik kan informeren bij ons staat een meisje op stal die werkt bij harry horse zij ontwerpt en doet nog veel meer dingen. Zij kan wel kijken welke winkels er harry horse verkopen.
groetjes
kun jij eens navragen of je bij het synthetisch dressuurzadel van Harry's horse de beugelriemen onder de lappen kunt bevestigen?/