Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
)
(die ook nog 'ns in ploegendienst werkt) .... Maar de paardjes hebben het goed, staan met z'n tweeen, hebben de ruimte, staan lekker bij huis dus contact genoeg, krijgen hun natje, hun droogje, hun knuffels ... en als ik tijd heb, gaat het zadel erop en ga ik er mee het bos in.
) het kunnen blijven betalen, en Darlah en Shak geen ongelukkige indruk maken, waarom je dan zorgen maken ?

ik denk nog wel beter dan dat ie het hier zou hebben.
)Citaat:leerpaard kopen
(ik heb op het moment 2 Tinkers, die zijn van mijn ouders, en ik baal er nogal van dat ik zelf geen verantwoordelijkheid heb wat betreft de Tinkers. Ik moet alles vragen, altrijd toestemming vragen, en ik zit wat betreft de paard niet altijd op één lijn met m'n ouders).
Pellie schreef:ik kwoot je even hoor, maar is dit ook of dé reden waarom je er geen zin meer in hebt?Citaat:leerpaard kopen
(ik heb op het moment 2 Tinkers, die zijn van mijn ouders, en ik baal er nogal van dat ik zelf geen verantwoordelijkheid heb wat betreft de Tinkers. Ik moet alles vragen, altrijd toestemming vragen, en ik zit wat betreft de paard niet altijd op één lijn met m'n ouders).

Mazzel-meid schreef:rijden vind ik niks meer aan. Ik wilde graag lessen maar m'n ouders willen niet dat ik m'n geld daarin steek, en zelf loop ik steeds tegen problemen aan waardoor ik er alleen maar op klim omdat het 'moet' omdat ze anders stil staan.
En niet alleen dat, ook ben ik van mezelf niet meer zo fanatiek als eerst. Soms als ik tijd heb betrap ik mezelf erop dat ik helemaal geen zin heb om te gaan. De passie is een beetje weg. Eigelijk is het de laatste jaren steeds een beetje minder geworden