Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancaa schreef:Lizzy is dus errug wit en heeft gelukkig nergens last van. Ze is inderdaad wel een beetje roze op haar neus en onderlip, maar dat valt wel mee. Ik smeer niet in, nu leren ze ook wel weer wat bescherming uit zichzelf op te bouwen. Ze hebben bij mij geen bescherming (op een paar struikjes na en tijdens de winter krijgen ze wel een schuilstal) en staan dus altijd in de zon. Maar Lizzy gaat dan wel altijd met haar kont in de zon staan, zodat haar hoofd niet altijd er in staat (slim paardje)
Ik denk dat die van jou inderdaad echt een allergie heeft, daardoor heeft ze zo'n erge reactie. Heb je de DA al gebeld? Misschien dta die ook nog wat kan doen. Als alle vlekken opzetten, lijkt het me zo raar dat het alleen door de zon komt? Maar ik ben blond hoor, dus ik weet het niet. Als een paard verbrand dan is het toch meestal in de kruin (manen) en op de neus? Ik zou voor de zekerheid toch maar even de DA bellen, je weet maar nooit of ze iets vreemds gegeten heeft. Wel fijn dat je de mensen waarschuwd, een gewaarschuwd mens telt voor 2 zeg ik altijd maar! succes met je tinkertje!!
Caira schreef:
Zoals ik al eerder neerzette is dat bij 1 geval nog mogelijk, nu heb ik er al 3 gezien in mijn naaste omgeving en juist dat verontrust me zo.
De da is er natuurlijk allang bijgeweest, staat ook in het verhaal als het goed is!