Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

tot ze zag dat het geen familie was 
maar vooral van de hele witte, bonte iets minder.
(witte en donkere zijn niet zo erg
)
hij staat er altijd wat mijmerend naar te kijken.

Ogen op steeltjes, snorken en echt weg proberen te komen. Zo'n shet met kleuter-ruitertje is natuulijk ook hartstikke gevaarlijk....
Supertje schreef:Hij is wel 1x bang geweest voor een schotse hooglander, maar dat neem ik hem niet kwalijk
Dat was een monsterlijk grote stier die met een noodvaart op hem af kwam stormen, en zat wel een plankenhekje tussen van niet eens een meter hoog..... Dat zo'n harig geval zo aan komt stormen is al eng genoeg, maar voor het hekje begon hij te schrapen en met zijn hoorns grond omhoog te gooien, toen ging Jordy rennen, en hard ook![]()
Sokkebok schreef:Supertje schreef:Hij is wel 1x bang geweest voor een schotse hooglander, maar dat neem ik hem niet kwalijk
Dat was een monsterlijk grote stier die met een noodvaart op hem af kwam stormen, en zat wel een plankenhekje tussen van niet eens een meter hoog..... Dat zo'n harig geval zo aan komt stormen is al eng genoeg, maar voor het hekje begon hij te schrapen en met zijn hoorns grond omhoog te gooien, toen ging Jordy rennen, en hard ook![]()
Jij was dat hekje vast heel erg dankbaar, ondanks dat het niet zo hoog was.
Het hekje ziet er trouwens uit alsof het van sinaasappelkistjeshout is gemaakt, dus ik was wel bang dat de stier er elk moment doorheen kon knallen.

Hij kon wel ineens heel goed wijken toen zo'n koe wel eens aan hem wilde snuffelen haha
)
waarom hinnik jij niet 

, ik schrok me rot en dacht ojee en nu........
) en die stier idem dito.....Nadat die stier zo'n 5 min. had staan te kijken, liep ie weer vrolijk weg. PFFFFF.....ik had zo eens naar het hek om de bak gekeken en had niet het idee dat dat de stier tegen zou houden.....maar gelukkig had hij geen kwaad in de zin. Hij was een beetje ziekies, had een hele dikke kaak aan een kant....