reden:
Nummer 1:
"Lieve baby" Arwen die binnen 3 dagen 2X dwars door het draad van de bak rent om gezellig bij het baasje te komen gevolg..draad compleet kapot.
Nummer 2:
een dag later komt de arme baas bij de wei waar ooit 5 paarden instonden.. ??? waar zijn de paarden? na een kort onderzoek en het volgen van de ravage tot de conclusie gekomen dat "baby" zichzelf dwars door 4 lijnen schrikdaad had gegooid en gezellig de hele kudde naar de buurwei had verplaatst. gevol: totaal kapot hek en 4 kapotte linten die we uit de bomen ( !!!) konden trekken
Nummer 3
Dezelfde dag als de uitbraak...Eten geven in een wei met 2 Tinkers lijkt makkelijk, maar als je Lowara heet en hoog in de rangorde staat is dat toch wat moeilijker voor de arme baas.
Nietsvermoedend loopt ik achter haar langs om haar emmer te pakken en vergeet dat "zwaan kleef aan" Arwen achter mij aan hobbelt.
Lowara ziet vanuit haar ooghoeken Arwen wel,maar niet de arme baas en na flinke mep nummer 1 tegen de schouder lag de arme baas vol in de modder, flinke klap nummer 2 kwam op haar arme derriere terecht en klap nummer 3 op het been. ( zie foto
)Baasje not happy... en toen die eenmaal opstond en de emmer te pakken had was Lowara ook niet meer happy en zag ze ineens sterretjes? zooooo gek?
Stukje been, het gaat helemaal rondom

Nummer 4:
Dag 3: De dierenarts vind Tinkers ook niet meer suf
de inenting van de schimmelinfectie zal hij zich nog lang kunnen heugen. even Lowara aan het halster vastpakken? no problem.. gaat de arme meneer wel vol vermogen mee naar achteren omdat Lowara geen behoefte heeft aan een spuit
Arwen's spuitje dan? ook geen probleem, Tinkers kunnen ebst steigeren en snel wezen hoor! en sterk? hoe KOM je erbij! die meneer kan best aan het halster en al mee de lucht invliegen hoor, kan ik best dragen

Hoezo met Tinkers beleef je nooit iets? Dit alles is binnen 3 dagen gebeurd

Les 1: zet het stroom zo hoog mogelijk ivm lompe Tinkers en les 2.. laat moeder en kind pas bij elkaar als je zelf in veiligheid bent