[TI] Lol met je knol !!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Wat voor kleur(en) heeft jou tinker ?

bruin
1 (2%)
bruinbont
10 (22%)
zwart
4 (9%)
zwartbont
22 (50%)
schimmel
Geen stemmen
blauwschimmel
Geen stemmen
palomino
Geen stemmen
palominobont
Geen stemmen
driekleurig
7 (15%)

Totaal aantal stemmen: 44

Loiz

Lol met je knol !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 16:40

hoi iedereen,

Heb jij soms ook zo'n lol met je knol ?
Ik heb het wel eens met de manegepony's !

Schrijf hier je gekste gebeurtenissen met je tinker !!!
Ik wil heeeeeellllllllll graag een tinker ... helaas kan ik het niet betalen en heb er geen weilandje voor .... snik snik.

Maar voor jullie ben ik natuurlijk heel blij dat je de (mede)eigenaar bent van zo'n tegek paardenras !!!!
Moet wat verklappen... ben heeeeeellllllll jaloers op jullie.... snik snik !

Maar zet maar je leukste, grappigste, gekste of mooiste gebeurtenissen hieronder !
Hopelijjk worden het veel en leuke berichtjes...

Doeg,
Lois

xLuus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:43

Ik heb vaak Lol met m'n knol

maar ik kan zo geen verhalen verzinnen.

Eas_Mon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 16:53

Zeker lol met me kn0l!
Ehmz..
De eerste dag toen ik hem had begon het al!:)
Hij kwam rond 10.00 uur en ging ff zonder niks op hem zitten rond een uur of 15.00. Liep ff met hem weg en langs een kastanje boom(laag hangende takken ) en laat hem stil staan.. hij had er later geen zin meer in en liep onder die takken door! Ik gleed er maar af zat er namelijk op met een t-shirt maar hij had zijn oortjes stijf naar voren staan en vond het allemaal geweldig!

en zo heb ik nog meer verhalen

Ik hou dit topic in de gaten.

Groetjes M<ii

Loiz

Re: Lol met je knol !!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-06 17:46

Haha !

Das goed !
Ik ben blij dat ik een leuk topic heb gecreeert !!!

Nog vee plezier,
Lois

Eas_Mon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 20:54

Niemand anders lol met z'n/der knol????
Wel toch???
Mijn tinker zit VOL humor

Fiorile

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-06 21:31

Deze week nog: ze had tijdens het rijden zo'n jeuk linksvoor in haar sok. Op een gegeven moment maar even gestopt zodat ze even kon 'krabben'. Dat deed ze dus ook en daarna even heel snel een flinke hap gras...... En later probeerde ze weer te 'krabben', maar toen trapte ik er niet meer in!

Eas_Mon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 09:35

Haha Paarden zijn slimm..
Easy die moet van mij wel eens aan de teugel lopen dat vind hij nu GEWELDIG! want het gras staat hoog! Zo'n meter Dus proberen om grassprietjes te pakken!! Hij probeert steeds nieuwe truukjes Slim zijn die tinkers!

Sky_Britt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-06 12:59

ik heb altijd wel lol met mn knol.. we verzinnen altijd wel weer iets leuks om te doen, gister heb ik nog zonder zadel gesprongen en verder doen we regelmatig: ponyvoetbal, echt zwemmen, met zn tweeen dr op en dan dressuren (erg lachwekkend), carrousel rijden en dan van teugel ruilen met je partner (heel moeilijk), tijdens het longeren buiten de longeerring heb ik altijd heel veel lol, dan kan ik namelijk gaan gras-skieen omdat sky niet zo houdt van rondjes lopen
owjah,, en laatst had ik dr ook aan de lange lijnen gedaan, ik ging dr achter staan en probeerde dr dus te laten lopen, ze snapte er helemaal niets van ze draaide steeds maar om naar mij of ging achteruit lopen.

Maar de keer dat ik de meeste lol had gehad is toen we een keer waren vergeten de stroom op de wei te zetten. (de wei ligt in een stuk waar ook weer helemaal een hoge omheining met een groot hek omheen zit) de volgende ochtend stond sky al voor het hek te wachten op dr eten, we snapte er niets van, toen we naar binnen liepen zagen we dat alles helemaal kaal was gevreten. En alleen een stuk van de onderste stroomdraad was los, te zien aan sky (een kant was helemaal vies) was ze op haar zij onder de draad door geschoven, en daarna had ze zich een weg door de struiken heen gegeten. De tink die bij haar stond stond gewoon nog netjes in de wei. Ik moet er nog steeds om lachen als ik eraan denk.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-06 18:40

Wat leuk !
Ik reed vandaag op Lasas....
Altijd heel sloom maar vandaag gingen we springen !
Dus wij aandraven .... heel sloom.
Toen de balken in de bak kwamen door vriendinnen die hielpen ging ze ineens uit de startblokken en scheurde zelfs langs het snelste paard heen ! (arabier)...Wow !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ze sprong heel hoog en was echt heeelll lief.... daarna mocht je in galop eropaf.. ik drijfen en ....
In een rengalopje op de hindernis af en meer dan een meter hoger springen joh !!!
Was zo vet.... helaas is ze mijn eigen paardje niet....... snik snik !!!

Lois

Eas_Mon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 11:48

Rengalopje INHOUDEN!! wahaha ineens TE positief!

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:06

elke zaterdag en woensdag en nog veel meer dagen heel erg veel lol

zaterdag:
kwam aan, had eerst alle poep opgeruimd, semir stond toch nog mooie op weiland, ben dus eerst maar op semir gaan liggen, daarna onder zijn buik, aan zijn voeten, was wel lache.

vandaag:
wou opstappen, vind meneer oppeens alles eng dus dan ga je maar lopen, ik dus half erop ( zonderzadel) aan die teugels trekken, toen toch maar weer ervanaf, er weer op, bleef netjes stilstaan, wou ff goed gaan zitten, nou dan toch maar gaan lopen.
Heel veel bakkabouters, want de hoeken waren eng, de rechterlange stuk waren eng, en dat voor een tink? hahahaha echt een schijtluisje, en dan nog schrikken vanzichzelf hea
vandaag een andere tink op stal, iemand wou opstallen maar had de teugels los, enne tink rend zo weg

Eas_Mon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-06 19:14

Whahaha.. Tinkers en tuinkabouters dat is bijzonder
Van zichzelf schrikken Heb ik ook mee gemaakt met mijn laatste verzorg tink gingen we langs de sloot ze zag zichzelf en ze schrok zo erg dat we 7 meter verderop weer stil stonden.. Eigenlijk moet je gewoon een spiegel in hun stalletje ophangen kunnen ze deraan wennen

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 13:09

jahor, ik heb een merrie die liever lui dan moe is
Een tijdje geleden heb ik een redelijk grote buitenrit gemaakt, toen ze halverwege opeens geen zin meer had. En ja, wat doe je dan?
Gewoon midden op de weg lekker gaan liggen

Dus ik eraf gesprongen, ik schrok me dood..
En heb haar eventjes (niet zo heel vriendelijk) overeind geholpen.. eigenwijze merrie!

Marretjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 14:35

Ik had gister ook nog lol met mn knol
Ik was met een vriendin een buitenrit aan het maken en toen zag mijn tink opeens een paar wandelaars op het ruiterpad... nou dat was me toch eng!! Ze probeerde op te draaien en weg te rennen, maar omdat mijn vriendin achter me reed knalde ze met dr stomme kop bijna tegen dat paard aan... ik heb dr toen maar even 'vriendelijk' verzocht normaal te doen en rustig die wandelaars te passeren Toen is ze er toch maar langs gewandeld en deed gewoon of er niets gebeurd was

dubje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 15:13

Ik had gister ook lol met me tinkie!
Ik had netje zijn stal uitgemest en hij stond buiten te grazen. Krijgt
die ineens een ingeving: rent keihard zijn net uitgemeste stal in gaat staan plassen en rent weer naar buiten. Tjaaaa...... daar sta je dan met je mestvork

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 17:13

Zie hier, sleeen in de sneeuwlol met je tinkerknol

heje, baas, ik weet niet wat jij aan het doen bent, maar ik lach wel ff naar de camera
Afbeelding

tjee, vind ik mezelf z'on stoere vent, doet mijn vrouwtje dit met mij
Afbeelding

het leven van een tinkerknol valt ook niet mee

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 17:50

haha !!!

Lollige tinker zeg !
Leuk dat je foto's hebt...

Doei,
Lois

Berdien

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 18:36

vandaag nog gelachen om Jessie (grappenmaker dat het is). Ze vond iets eng, en ze heeft een nieuw trucje: heel erg hard achteruit lopen. en dan ook écht hard.
Dus vandaag zijn we achteruit de dijk afgegaan, achteruit over een ander paard heen, en bijna achteruit over een stel onschuldige fietsers.
Toen we langs een wei met Haflingers erin moesten, vond ze dat toch wel zoooo eng, dat ze zich weer in de achteruit zette, en full speed achteruit tegen een boom scheurde. Daar schrok ze zo van, de boom achter zich dat ze vooruit sprong, en daarna ook blééf lopen

Maar over het algemeen zijn het de kleine, onbeduidende dingetjes die daarom des te leuker zijn.

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-06 19:32

Hier ik met paradiso... het paard van mijn instructrice !

Afbeelding

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-06 20:02

Heb vandaag nog ontzettend lol gehad Bonita schuurt in de zomermaanden altijd haar snor eraf, omdat ze altijd op een vrij kaal land staat. Vandaag had ze iets verzonnen waardoor ze toch weer een snor had

Afbeelding

Eas_Mon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 17:32

Zonde hea.. Als ze de snor deraf schuren! Maar deze snor vind ik ook wat hebben! Een dame die graag een snorrie wilt hebben das apart!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:12

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-06 18:46

haha... leuk bij de koeien !
Ook die snor is erg leuk... nieuwste mode mensen !!!

doei,
Lois

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-06 18:47

ook een keer reed ik op een tinker van de manege, ging ik uitstappen, en toen ik klaar was hing ik nog even om haar nek als knuffel, gaat ze er in een keer keihard vandoor

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-06 08:38

Niemand meer lol met zijn knol ?????
Das vreemd.... haha
doei doei,
Lois