Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) en laat hem stil staan.. hij had er later geen zin meer in en liep onder die takken door! Ik gleed er maar af zat er namelijk op met een t-shirt maar hij had zijn oortjes stijf naar voren staan en vond het allemaal geweldig!

Paarden zijn slimm..
Dus proberen om grassprietjes te pakken!! Hij probeert steeds nieuwe truukjes Slim zijn die tinkers!
INHOUDEN!!
wahaha ineens TE positief!
dus dan ga je maar lopen, ik dus half erop ( zonderzadel) aan die teugels trekken, toen toch maar weer ervanaf, er weer op, bleef netjes stilstaan, wou ff goed gaan zitten, nou dan toch maar gaan lopen.

Ze probeerde op te draaien en weg te rennen, maar omdat mijn vriendin achter me reed knalde ze met dr stomme kop bijna tegen dat paard aan... ik heb dr toen maar even 'vriendelijk' verzocht normaal te doen en rustig die wandelaars te passeren
Toen is ze er toch maar langs gewandeld en deed gewoon of er niets gebeurd was
die daarom des te leuker zijn.
Bonita schuurt in de zomermaanden altijd haar snor eraf, omdat ze altijd op een vrij kaal land staat. Vandaag had ze iets verzonnen waardoor ze toch weer een snor had