Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Cheveyo schreef:zelfde vraag als Snowdon, voor wie is die 5 euro dan?? manege zonder drempels?
Cheveyo schreef:100 x 5 euro is 500 euro is iets meer dan 1100 gulden, vraag blijft nog voor mij
snowdon schreef:* ik houd dit topic even in de gaten*
Heb de datum genoteerd
Nogmaals de vraag:
Vanwaar de kosten, als je met eigen paard komt? Parkeergelegenheid o.i.d.? Of voor de organisatoren?

Dat zorgt weer voor een domper vind ik. silas schreef:DAARBIJ:
ALLES WAT OVERBLIJFT WORDT GESCHONKEN AAN DE MANEGE ZONDER DREMPELS

Cheveyo schreef:Jammer dat de vraag aan TS zo opgevat wordt..zo raar lijkt het mij niet namelijk om te willen weten waar een bijdrage voor is, alleen als anderen er hun gedachten over laten gaan en neerzetten wordt het een soort discussie
Bonte schreef:Wat dachten jullie van de telefoonkosten die nu al gemaakt worden. Flyer die gemaakt worden enz. Je moet gewoon een prijs vaststellen en zorgen dat je zelf geen schulden eraan overhoud. Ik vind 5 euro echt niet veel. Je hoeft niet mee hoor, als je het teveel vind. Ik vind dit nu een beetje l*llig naar de organisatoren toe, dat hier over gevallen wordt. Ze steken er veel tijd in en krijgen nu ditDat zorgt weer voor een domper vind ik.
,lesje van mij,lees dan zelf eerst je reactie nog eens terug voor je hem plaatst,wacht desnoods eerst even een minuut of 5 voor het plaatsen....
Citaat:DAARBIJ:
ALLES WAT OVERBLIJFT WORDT GESCHONKEN AAN DE MANEGE ZONDER DREMPELS