hebben jullie tips?hier 1 foto met t dressuurhoofdstel dat ze nu heeft... en nog een foto van de schuinvoor na t rijde!
ook fotows van je tink met jou hoofdstel zijn welkom zodat k kan zien hoe t staat bij n tinker

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Haha...
Heb mn paard vastgezet aan zn hoofdstel... als je paard dan schrikt...
Beetje dom. Dat moet je dus niet doen! (Dat heb ik na 2x nu eindelijk ook geleerd.
)

gootje2 schreef:die van christah vind ik erruggg mooooi
waar heb je m gekocht en hoeveel kostte die ?
Hij is overal wel te koop hoor geloof ik.
Een Bling Bling met de naam van Amy in Swarofski 

aleen gaat het snel loszitten dat streepje? dat is wel zonde dan.. gootje2 schreef:ja ik zat ook al te denken aan de rainbow.. aleen een aansnoerneusriem vind ik wel gaveraleen gaat het snel loszitten dat streepje? dat is wel zonde dan..
De "sjieke" van Jordy is ook erg leuk 
)
)

Christah schreef:Ik heb ook wel een mooi hoofdstel. Vind het zelf erg mooi staan.
*foto*
Paard staat te slapen jaHaha...
Een Kieffer hoofdstel, volgens mij type Madonna.
Mijn hoofdstel is inmiddels al gedeeltelijk kapotHeb mn paard vastgezet aan zn hoofdstel... als je paard dan schrikt...
Beetje dom. Dat moet je dus niet doen! (Dat heb ik na 2x nu eindelijk ook geleerd.
)
Verder is het heel erg lekker soepel leer. En het is met aansnoerneusriem, staat altijd wel erg chique vind ik
Best simpel, maar erg mooi.
Trouwens, er staan ook nog wel meer foto's met dit hoofdstel in mijn profiel. Wel onderaan hoor! (Deze was het duidelijkst van dichtbij... daarom heb ik deze geplaatst)

Sharmila schreef:Sjim heeft er eentje van kieffer met paardjes. Hij was wel duur hoor.... 180 euro
T'is dat ik hem voor mijn verjaardag kreeg van vriendjelief....