Je bent je Tinker aan het opzadelen voor een concours of les en staat tussen de "sportpaarden" wat te rommelen. achter je hoor je een groepje volwassenen allerlei leuke opmerkingen maken in de trend van
"jezus is dat een koe of een paard?"
"mm die mag weleens een geknipt worden, dat is toch geen porum zulke lange haren""
of nog mooier, ze komen echt naar je toe met de mededeling wat je precies van plan bent
blijf het te zot voor woorden vinden, alleen omdat er geen Jazz of Lucky Boy in de afstamming zit ben je gelijk minderwaardig en zou je geen springparkours kunnen springen of mee kunnen dressuren?
dinsdag weer, er was oefenparkours, en ik deed mee om te oefenen voor de enschedese kampioenschappen over 3 weken.
wat een commentaar vooraf van mensen, echt niet te filmen!
het leedvermaak voor mij is dan altijd dat die mensen met hun bloedpaardjes 100.000 weigeringen hebben en mijn koele kikker alles springt ( en dus 2x foutloos rondkomt).
vooral als ik ze daarna bij het verlaten van de ring flink hard aankijk onder het motto.. ; wat zei je ook alweer?
meer mensen hier last van?

Dit komt dan meestal meer door de eigenaar dan door de tinker *mijn schoonmoeder heeft een tinker
*

'
of niet

)