Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Denk dat je wat prijzen moet gaan vergelijken, maar ik denk (nadruk op denk) dat een prijs rond de 3000 euro wel netjes is... maar goed, ben zelf geen handelaar of wat dan ook, dus vind het wel moeilijk een goede prijs te schatten... 

)Citaat:jeuj,er is zelfs een tinker topic...

kimmie261 schreef:Cheveyo,hij is al onder het zadel ook,wordt elke dag op dit moment gereden,en hij is braaf maar wel "heet" en voorwaarts..
ik heb hem 2 weken geleden gezien,en het is een mooie compacte tinker,meer donker als wit...
verder zal hij hier dus op stal komen te staan,en niet dag/nacht op de wei...vandaar dat ik zo'n bos haar dan niet nodig vind,alleen ik weet niet dat als mensen een tinker kopen of ze hem dan buiten op de wei zetten,dan is geschoren dus wel zeer onhandig...
kimmie261 schreef:huh,ik schrijf nergens dat je een behaarde tink niet dressuurmatig kan rijden,maar ze zweten dan wel veel meer,en staan veel langer nat op stal,en geschoren ziet er in mijn ogen netter en strakker uit...
vandaar dat ik zou scheren,en ik wet dat bij bep rassen het makelijker verkopen is,maar ik weet ook dat juist veel tinkers verkocht worden aan mensen die ze dag en nacht buiten houden...
vandaar mijn vraag,meer niet.