Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
weet naam niet meer 
) Zippo en Longacre Bro, en in Stekene staan Shampoo Boy, Bloc en Comance. En dan zijn er volgens mij nog wel een aantal.

¨kwijl* frenia schreef:en haffies minder hier? ja, maar ik denk ook dat je een vertekend beeld krijgt omdat
1. ned groter is
2. nederland een veel grotere paardencultuur kent; ook fjorden, shetten,...komen veel meer voor in ned
hier zijn haffies iig goed gebruikt en gekend
Mazzel-meid schreef:Ook zit er in België nog de Tinkermelkerij, met (correct me if i'm wrong) Zippo en Longacre Bro, en in Stekene staan Shampoo Boy, Bloc en Comance. En dan zijn er volgens mij nog wel een aantal.
hij is zo mooi komt van foubert
als ik ooit nog eens een veulen wil weet ik het wel
en heb ik de engelsman die ze had meegebracht uit zijn net gevonden bed gebeld
waardoor we nu ook gedeeltelijk trager op gang komen... 

toen ik nog de penny las (die hier maanden later kwam dan hij uitkwam in nederland) bestond dat hier echt nog niet!! 
Citaat:Hallo iedereen! Ik vroeg me eigenlijk het volgende af: hoe komt het eigenlijk dat Tinkers in Nederland zo ontzettend populair zijn? Daarbij: hoe komt het dat we er in België eigenlijk zo goed als nog nooit van gehoord hebben???
Ik (Belg) ken echt niemand met een Tinker, heb nog nooit een echte Tinker gezien, alleen op foto's van hier op Bokt... Ik vind het echt vreemd...
(Haflingers zijn in Nederland ook zo populair, hier in BE helemaal eigenlijk ook niet echt...)
Voor foto's van mijn Tink kan je in mijn profiel terecht