Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
MysticTinker schreef:Vaak zijn ze vanaf 3 tot 4 jaar iets duurder omdat ze er dan volwassen uitzien en meteen kunnen worden ingereden. En ik denk dat je uit moet gaan van 2500 tot 3000, met natuurlijk uitschieters erbij..

jacky2 schreef:Ja en wat is een "ingereden paard ",beter dan een tinker ?
Ik dacht trouwens dat een tinker ook een paard was hoor !
)Veulens staan vaak wel voor 1000 of 1200 euro te koop wat ik zo op paardenmarkt gezien heb. Dat is altijd leuk en je kan ze nog zien opgroeien ook. hel1 schreef:Aangezien wij op zoek zijn naar een jong paard deze vraag :
Welke vraagprijs kan je verwachten voor tinker van 2,5 tot 5 jaar, stokmaar groter dan 1.50, onbeleerd en ingeschreven bij het stamboek.

Pellie schreef:staat een plaatje van een grote 3 jarige ruin op MP, voor 3000,- een hoop geld maar als ie braaf is en lekker beweegt zou ik het wel voor hem neer willen leggen.
Indezz schreef:Ik denk dat het ook komt omdat er zoveel geimporteerd wordt en daar zit niet altijd het beste van het beste tussen. En zijn het wel de beste moet daar in Engeland ook behoorlijk veel geld voor neergelegd worden. Dus zijn ze in Nederland ook duurder.
Heb van de zomer prijzen gehoord van tussen de 4.000,-- en 5.000,-- Euro. Nu vind ik dat ook behoorlijk veel en zou het zelf nooit op kunnen hikken, maar die paarden werden redelijk snel verkocht..... Dus het wordt er toch voor gegeven...
leonietje schreef:Pellie schreef:staat een plaatje van een grote 3 jarige ruin op MP, voor 3000,- een hoop geld maar als ie braaf is en lekker beweegt zou ik het wel voor hem neer willen leggen.
Dat vind ik ook een hoop geld hoor!
Enne hoezo vallen die van de site niet in de categorie?
Die zijn in iedergeval beter betaalbaar, hahahaha!