Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
maar ze waren wel wijs met hem op stal.
Ik vind dat alleen maar een fijne eigenschap, dat ze niet zo dominant is.

en met zijn gedrag en uiterlijk heeft hij ook al heel wat harten gewonnen.
.
Ook wij hebben t wel eens aan de hand gehad. Ik irriteer me er dan ook mateloos aan. Ik hou t maar op jaloezie

Maar soms krijg je idd wel eens rare reacties. Maar laatst ook erg leuke. Mensen kwamen bij een tinker kijken die te koop stond. De hele familie heeft toen op Spetter gereden en allemaal waren ze erg gecharmeerd van zijn geweldig rustige karakter. Ze waren ook verbaast dat hij zo soepel liep. Gelijk dus nieuwe tinkerfans er bij! haha 
Tja ze heeft "soms" manieren he zeker op visite :p
. Nou toevallig is die ramsneus een eind weggetrokken, is ie toch nog steeds mijn kanjer en is ie inmiddels niet meer zo lui (als veulen en jaarling was 't echt een slome, niet vooruit te branden).
*o/* Dat vind ik dan wel weer schattig, en we moesten er samen met de ouders hard om lachen. Alhoewel zij zich een beetje schaamden om de uitlating van hun dochtertje

)
) dan zeggen ze: maar het is toch een tinkers, dat hoeft dan toch niet...
als die aanzet in galop dan heb je ze de eerste meters niet
en haar tempo is ook niet minnetjes (ze houdt onze volbloed makkelijk bij, niet op langere afstand natuurlijk) waardoor ze dan meestal lijkbleek afstappen en zeggen dat ze mijn stinker onderschat hadden (als zo'n tank eens onder jou gas geeft en je bent die massieve kracht die daarbij komt kijken niet gewend...)

*
Tinkermuts schreef:wat heerlijk z'on superpaardje he, heb er ook zo een, hij is zo relaxt en betrouwbaar, mijn vriendin noemt hem altijd stoffel, omdat hij zo relaxt en een sul is, ze vind hem saai omdat hij geen idiote dingen uithaalt, maar ook hij is wel geschikt om voor haar gekke ruin te lopen om hem op sleeptouw te nemen en te laten zien dat niets eng is, ze zegt wel steeds vaker, geef mij toch ook maar z'on stoffel![]()
gister een paar jongen die riepen, lelijke dikke vette stinker met platvoeten![]()
heb ze maar ff toegeroepen dat ze wel voor mijn auto komen als ik ze tegenkom, oeps mag niet he, maar vind het niet tof dat ze hem zo beledigen.
en ik weer "die ziet u vast de volgende keer wel, 't is een mooie bonte"