maar wat rijden jullie met jullie tinkers? western, dressuur, springen of wat anders? en welk niveu?
Kelly
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ben echt helemaal niet het type voor dressuur en springen, uberhaupt geen wedstrijden.. Heel misschien dat ik met de ponycross volgend jaar meedoe, maar dat is alleen een recht stukje zo hard mogelijk rennen. Bonita is echt een scheurmonster.
En vooral buitenritten. Western lijkt me ook heel sjiek, de rijstijlen lijken best veel op elkaar, maar het lijkt me super stoer om een sliding stop of een mooie spin met em te kunnen!

endurace tinker en af en toe een b proef onderling.
ik doe zo'n beetje vanalles met m'n tinkie 
) ofwel met een hele groep.
. Springles is en blijft onze favoriet 

, eens een endurance meedoen. Ben alleen bang dat ik afga als een gieter (hoewel Tinkerbell vaak tweedaagse ritten meedoet van ong 50km per dag). Ben nu eenmaal echt geen wedstrijdtype, maar als ik deelneem, wil ik ook wel een goed figuur slaan

eerder stilstaanfoto's...)
en verder thuis zijn we nog met de basis bezig i.v.m. diverse stops i.v.m. ziekte Chester. Maar had in Juni een b- wedstrijd gereden en een 1e plaats behaald, we hebben alle warmbloed paarden weggereden