Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. En dan ook een halve kilo witlofwortel. En dan staan ze in de bak op zand.
Ze krijgt ook een paar wortels en af en toe een appel en oud brood.
Vasthi schreef:Je zou beter hooi dan kuil kunnen voeren, daar zit minder eiwit in. Verder is sportbrok inderdaad niet nodig. Een Tinker is een paard wat sober gehouden moet worden.
En we rijden 2 x per week in de bak waarvan 1 x les.

) gereden.Suzanne vd schreef:Die tinkerbrok Irene, waar kun je die hier in de buurt ergens krijgen? Is die duur zo'n zak?
roosa schreef:Soms pluk ik wat brandneteltjes en laat die 3 dagen drogen,daarna gaan ze in de snijmachine en je hebt een heerlijk geurend brandnetel kruidje die ze heerlijk vind.
Dit geef ik af en toe voor de zuivering
welliswaar bijna uitgebloeid maar hij had ff later toch jeuk aan zijn neus
laatst ook een stukje schors van de lijsterbes
maar ik neem altijd aan dat hij weet wat hij eet.
Pellie schreef:roosa schreef:Soms pluk ik wat brandneteltjes en laat die 3 dagen drogen,daarna gaan ze in de snijmachine en je hebt een heerlijk geurend brandnetel kruidje die ze heerlijk vind.
Dit geef ik af en toe voor de zuivering
gam mag van mij regelmatig zijn dieet aanvullen met blaadjes... van de week plukte hij grote stukken brandnetel uit het bosje!welliswaar bijna uitgebloeid maar hij had ff later toch jeuk aan zijn neus
![]()
hij eet ook met regelmaat: eik, braam, dovenetel, winde, els, riet, berk, wilg en ik zal nog wel wat vergeten.laatst ook een stukje schors van de lijsterbes
maar ik neem altijd aan dat hij weet wat hij eet.
Ik heb ze ook wel eens zo aangeboden.
Ik ga een zak ophalen om te proberen..