Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nata_4_life schreef:de tinkerboerderij te uden ga maar op deze site bij zoeken en dan darlah in typen die komt daar ook vandaan hebben heel veel tevreden klanten www.tinkerboerderij.nl
snowdon schreef:nata_4_life schreef:de tinkerboerderij te uden ga maar op deze site bij zoeken en dan darlah in typen die komt daar ook vandaan hebben heel veel tevreden klanten www.tinkerboerderij.nl
Darlah is al verkocht! Aan een mede-bokker: Mazzel-meid
maar ik bedoelde dat zij darlah ook op de tinkerboerderij heeft gekocht en voor zover ik weet super blij is met darlah...
MysticTinker schreef:Ik heb mijn tinker bij een particulier gekocht, maar we zijn wel veel adressen langs geweest.
De stoeterij De Ierse Tinker in Oirsbeek kan ik je zeker aanbevelen! Die mensen zijn heel goed, ze weten er echt veel van af, de tinkers worden heel goed verzorgd, heel betrouwbaar!
nata_4_life schreef:
weet ik hahah !maar ik bedoelde dat zij darlah ook op de tinkerboerderij heeft gekocht en voor zover ik weet super blij is met darlah...
ik rij er zelf ook en darlah hebben ze in belgie valkbij de grens van frankrijk gehaald daar heette ze mascotte![]()
maar ze hebben nu echt hele leuke tinkers staan hoor ! is 't echt waard om er langs te gaan![]()
![]()
![]()
groetjes

irish_lady schreef:Als je even pbt zal ik je ook een lijstje geven van de stallen waar je vooral NIET heen moet gaan!
snowdon schreef:irish_lady schreef:Als je even pbt zal ik je ook een lijstje geven van de stallen waar je vooral NIET heen moet gaan!
Waarom? Bij de verschrikkelijkste stal kunnen alsnog de mooiste/beste/leukste paarden staan.