Nu zat ik voor de gein een beetje op Marktplaats te kijken naar een paard voor er bij (mijn zusje heeft op dit moment 2 shetlanders die ook meeverhuizen) en stuitte ik op een advertentie met een paard waar ik meteen verliefd op ben geworden.
De verkoper gaf aan dat hij meerdere paarden op de wei heeft staan, eigen fok en aangekocht. Een hele leuk gekleurde ruin van 1 jaar oud en een merrie van 6 jaar oud die bereden was en heel braaf moest zijn buiten.
Ik ben voornamelijk op zoek naar een leuk paard om buiten rondjes mee te rijden. Ik heb geen wedstrijd ambities, ik wil vooral genieten van buiten rijden. Alleen heb ik 0 ervaring met het kopen van paarden. Ik weet niet waar ik naar moet kijken, wat ik moet vragen en wat handig is.
Ik ben heel erg verliefd op de jaarling, maar heb nog nooit een jong paard op moeten voeden. Ik weet ook niet goed wat ik mij hier bij voor moet stellen. Qua inrijden ben ik niet van plan het zelf te gaan doen, dat zou ik dan laten doen. Ik vind mezelf niet kundig genoeg om paarden hulpen en knopjes aan te leren, dat is meer iets voor iemand die er verstand van heeft.
Waar zouden jullie voor gaan? Ik weet even niet zo goed wat ik moet, vooral omdat de verkoper voorstelde dat ik morgen (!!!!!) al langs kan komen om te kijken.

(Advertentie kan ik doorsturen in PM, die wil ik liever niet zo openbaar neerknallen op een forum!)