Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
het is een zenuwachtig, gevoelig paard, maar ondertussen ook erg stoer en eigenwijs.
voor een goede Tinker van een niet te oude leeftijd. 

) Voor de zekerheid heb ik ook direct een afspraak gemaakt met de dierenarts om haar klinisch te laten keuren

chimello schreef:Vind eigenlijk dat je moet kijken naar de Tinker die je aanstaat, niet de verkoper want die neem je niet mee naar huis!
Lekker veel Tinkers bezoeken, er zal vast een staan die het helemaal is voor jou.
Succes met je zoektocht in ieder geval, denk dat je zeker geen spijt krijgt van een Tinker kopen!
. Ze kan ook enthousiast zijn, maar dan op een hele andere manier dan ik van mijn andere paard gewend ben.
).
RaafSmits schreef:chimello schreef:Vind eigenlijk dat je moet kijken naar de Tinker die je aanstaat, niet de verkoper want die neem je niet mee naar huis!
Lekker veel Tinkers bezoeken, er zal vast een staan die het helemaal is voor jou.
Succes met je zoektocht in ieder geval, denk dat je zeker geen spijt krijgt van een Tinker kopen!
Nee, de verkoper neem je niet mee naar huis, maar het is toch érg fijn dat je er in het geval dat je hem/haar nodig hebt op terug kan vallen.
En meestal is het ook nog eens "zoals de méns is, verzorgd hij zijn paarden "

), dus het zal nog wel een hele zoektocht worden.
Wat dat ene mooie droompaard heeft voor jou op dat moment geen gebreken of foutjes.
Ze kunnen me dus nog best wel veel aanpraten.