Enniewee ik heb Rogan nu 4 jaar. Daarvoor was ik een echte dressuurruiter inclusief kwpnpaard en roze trailer
Maaarrr nu, vorig jaar begon het al te kriebelen maar waren we er nog niet aan toe. Dit jaar wel, vind ik! 31 mei heb ik ons opgegeven voor onze eerste (oefen)dressuurwedstrijd in Terheijden. 29 Maart is er ook een (oefen)dressuurwedstrijd maar die is nog wat te vroeg denk ik.
Sinds vandaag zijn we gestart bij een nieuwe juf en wil ik wekelijks een halfuurtje gaan lessen
Het aangaloperen is nog een groot issue bij ons en daar moeten we heeeeeel hard aan gaan werken. Maar dat geeft niet, want nu hebben we echt een goed doel. Buiten kunnen we heel goed galopperen overigens en in de bak kunnen we heel goed de contragalop
Zijn er meer tinkermensen die dit jaar zijn gestart of gaan starten? Lijkt me leuk om elkaar zo te helpen/ondersteunen e.d

Omdat zij drachtig is, starten we dit jaar nog niet. En daarna is het natuurlijk afwachten hoe fit ze weer te krijgen is. Maar dan hebben we nog altijd plan B, B staat voor Bo, een 5-jarige Tinkerruin die ik momenteel rustig aan aan het beleren ben.
Heb al wel wat proeven gereden met Milan hoor, ook bij hem is balans/rechtrichten etc. het allerbelangrijkste om aan te werken 

drie weken geleden ons officiële debuut gehad in het B dressuur.
Vorige zomer gestart en de B door gereden in 7 wedstrijden. 2 keer eerste prijs, 2 keer tweede. Toppunt was 198 punten!
maar oefening baad kunst