Op de manege had de moeder van iemand dat opgezocht omdat er op de manege een tinker staat die niet zo goed gallopeerd, maar ze is wel heel erg jong........... Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Op de manege had de moeder van iemand dat opgezocht omdat er op de manege een tinker staat die niet zo goed gallopeerd, maar ze is wel heel erg jong........... Nena_ schreef:Nee
kost wel tijd en aandacht om het goed aan te leren, bij mijn joekel ontbreekt het nog aan ervaring en zelfbalans. Buiten kan ze het wel goed, in de bak niet zo.
Aniekepiek schreef:Er is een groot verschil tussen rechtuit op een zandpad los gaan, dan een gedragen galop in een bak met wendingen.Kom maar een keertje bij ons op tara racen hahaha dan nemen jullie je worden terug!
Maar ga maar eens een gewone arbeidsgalop of iets geslotener in de bak rijden.
). Rij zelf voornamelijk buiten, probeer elk ritje wel ten minste een keer de linkergalop en een keer de rechtergalop mee te pakken, zorg dat ik wissel van been in draf om de zoveel tijd. Vandaag paard na een maand of twee weer eens aan de longeerlijn gehad. En hoppa, madam gooit zowel links al rechtsom er toch even een keurige galop uit
Uiteraard niet nageeflijk oid, maar wel gewoon keuring tempo en zonder de bocht uit te vliegen, schijnbaar heeft rechtuit rijden toch zeker ook wel geholpen.
is een heel behendig paardje, is ook western getraind etc. stuift zo in de gode galop weg! De andere 4 bereden paardjes hebben allemaal wat meer moeite!
heb ik alleen maar wat gebakhobbeld en buiten heeft ze ook languit gegallopeerd maar is n kind van Masha, ook wat groter en wat breder met luxer beenwerk en erg ruime gangen