Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Hier al druk genoeg met onze eigen wedstrijden, dus kan je helaas niet helpen 

maar op 1 of andere manier zag ik toch maar weinigen die op onze wedstrijden kwamen ook naar Grave gaan?! Weet eigenlijk niet wat de oorzaak daarvan is, of het de datum was? Op zaterdag moeten er vaak toch meer ook nog werken en/ of voorbereiding op vrijdagavond ook lastiger?!
en is vorstenbosch er ook weer bij?) 
IneHee schreef:NIEUWS........![]()
Binnen onze vereniging hebben zich enkele mensen aangemeld die de koudbloedendag Grave van mij over willen gaan nemen. Zij beginnen deze week met de verdere voorbereidingen en zullen dus op zaterdag 6 juli as de koudbloedendag Grave toch door laten gaan. Verdere info zal ik hier vermelden zo gauw ik meer weet.

? Allienda schreef:IneHee schreef:NIEUWS........![]()
Binnen onze vereniging hebben zich enkele mensen aangemeld die de koudbloedendag Grave van mij over willen gaan nemen. Zij beginnen deze week met de verdere voorbereidingen en zullen dus op zaterdag 6 juli as de koudbloedendag Grave toch door laten gaan. Verdere info zal ik hier vermelden zo gauw ik meer weet.
Ohhhh wat een goed nieuws!!! Hopelijk is het dit jaar niet zo vreselijk warm en kunnen we dit jaar wel komen!
[edit] Telt Tinkerdag Grave dan toch nog mee voor de NSvT Zomercompetitie?
IneHee schreef:NIEUWS........![]()