Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Cash lijkt eigenlijk qua kleur (niet zozeer de bouw) het meest op haar moeder dan Sjoukje haar andere nakomelingen. Alles wat je gehoord hebt over Cash haar afstamming klopt helemaal

Zilfstar schreef:Wie van jullie kan zich herinneren of er dan 6 tot 9 jaar geleden een Fries veulen/enter/twenter rond liep op de Gadedijk? Want dat is dan mijn Jippe geweest. Heeft iemand ook toevallig nog iets van contact gegevens van de Gadedijk? Ik probeer nml al 3,5 jaar in contact te komen met ze over Jippe. Jippe is van 2003 en zou daar als 3 jarige gekocht zijn door vorige eigenaar.
Klik maar op de link in mijn onderschrift

cashje schreef:Wat een mooie foto,s en paardjes! Moet zeggen nu in de foto van keltic heb gezien is cash qua
Bouw echt haar vader is! Ze ia een hele robuuste tinker net haar papa
Ben eerlijl gezegd wel weg van maylee hoor!
Wat een mooi paardje! Hoelang zijn haar manen!
Cash haar manen zijn op het momemt 1.35 heb ze altijd in vlechtjes anders kauwr
Ze erop met eten enzo....
Zijn jullie tinkers ook zo eenkennig? Cash gaat vanaf het begin al voor mij
Door het vuur maar als iemand anders erop stapt word ze wit voor
HaR ogen en gaat ze als een gek door de bak!! Was benieuwd of jullie ookzoon sterke
Band hebben met jullie paardjes!
doordat ze wegliep maar voor de rest......
Toen jij en Julia op haar zaten hield ik haar ook goed in de gaten, dat is nog de nasleep van haar gedrag van vroeger dat ik dat doe. Ze vond het vreemd, maar ze was echt braaf he! Ze weten ook wel wie er op zit natuurlijk.