Ik was bij 1 tinkertje wezen kijken wat uiteindelijk niks is geworden. Ook nog wel wat contact met mensen gehad, maar ook daar kwam niks uit.
En tja, toen kreeg ik het aanbod om mijn oude grote liefde weer te verzorgen en werd de zoektocht stop gezet.
Hoe gek ik met mijn verzorgpony ben, ik bleef tegen dingen aanlopen, het is en zal nooit mijn paard worden en ik vond het erg moeilijk om me daaraan aan te passen.
Ik werd gek van twijfels, is dit wat ik wil? Of wil ik toch weer voor een eigen paardje gaan, ik mistte het zo ontzettend.
En tja, toen kwam ik Bart tegen hier op bokt (van bokker marsafuba), hij voldeed aan alles wat ik zocht, bijna te mooi om waar te zijn

Nooit geweten dat ik zo voor een paard zou kunnen vallen

Ten eerste werden we geweldig ontvangen op stal

Toen Bart erbij gepakt, even lekker gepoetst en vooral veel gekletst met zn baasje

En daarna erop gestapt. Hij had al 2 maanden niks gedaan, maar ik kon zo op stappen. Hij was zo lief, zo braaf, ik voelde me ook snel op mn gemak met hem. Na een tijdje naar buiten geweest, zijn baasje ging op hun andere tinker mee (ook echt een knapperd

Ook nog een stukje alleen gegaan, deze x in galop, heen en terug, ging gewoonweg perfect. Het voelde net alsof ik met mijn verzorgpony (die ik al jarenlang ken en waarmee ik een hele goede band heb) op pad was, het was zo vertrouwd en voelde zo goed.
Daarna nog even de bak in en een klein sprongetje gedaan en vooral heel veel gekletst

Het voelde van mijn kant ontzettend goed en ik was verkocht. Hij is alles wat ik zoek, hij is gewoonweg perfect

Vanmiddag kreeg ik het verlossende berichtje...... hij komt 1 juni deze kant op

Echt, mijn dag kan niet meer stuk en die was al zo geweldig

Nooit gedacht en het was ook eigenlijk niet gepland dat het zo snel zou gaan, maar man wat ben ik blij

Het voelt gewoon onwerkelijk dat ik dan eindelijk mijn tinker heb, en wat voor eentje

Hier wat foto's van mijn nieuwe aanwinst

Samen met Maren aan het springen

En vandaag met mij

Maren, nogmaals bedankt voor deze mogelijkheid! Ik zal heel goed voor hem zorgen en je bent altijd welkom