Na het succes van vorige jaren organiseren we weer een Tinkerdag dit jaar in Oirsbeek.
We zijn op zondag 2 september 2012 wederom te gast op het terrein van stoeterij "de Ierse Tinker".
Het is inmiddels de 4e editie..............
Je kunt met je Tinker meedoen aan:
* dressuur: A (zonder galop), B, L1, L2, M1 en M2 (deze proefjes zijn niet officieel).
* springen: 40 cm, 60 cm en 80 cm.
Op het gezellige en rustige karakter van vorig jaar te behouden hebben we besloten om dit jaar niet officieel te starten.
We houden alles dus recreatief.
We zijn nog aan het overwegen om op zaterdagmiddag/avond een buitenrit te houden...........
.Indien daar meer over bekend wordt, kun je dat hier of op onze site lezen.
Voor meer info: http://www.tinkerdaglimburg.nl
Tot ziens in Oirsbeek of op de website
Bert Adriaens
ps: als er mensen zijn die leuke ideeën hebben voor een pauze-programma.....laat maar weten.....
Misschien voor een A of B proefje (galop onder de man is nog roestig) of een 60cm parcoursje. En als ik niet meedoe, kom ik zeker kijken!
Tinkers jammer dat ik er zelf geen heb want zo'n middag met alleen maar Tinkers zou geweldig zijn I<3 it
, alsmede slaapplaatsen op naburige campings. Slaapplaatsen voor de Tinkers kun je via ons regelen door een mailtje te sturen, eigen slaapplaatsen gaarg zelf regelen
. Op de site staan voorbeelden.
)
Het is dus niet verplicht om een startpas etc. te hebben. En spanning, gezeik etc hebben wij tot op heden nog nooit ervaren.