Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Gelukkig had hij niets, stond op en rende gewoon verder alsof er niets gebeurt was. Hij is nu ook wel vuil.. Mijn Tinker heeft modder tot aan haar knieën hangen, en is echt helemaal een zwijntje
Ik kan helaas de inloopstal niet dichtgooien, mits er nog geen deur in zit en het ook de stal van de pony's is.. 

rommulus schreef:Tja ik zou dr dan idd gewoon in vlechten en anti klit of baby olie in dr sokken spuiten/smeren
Ik heb hier 123 ook geen passende oplossing voor

manen en staart, eventueel hengstenvlecht in de manen, dan kan ze minder snel blijven hangen in haar vlecht. Verder een borstel gebruiken met stugge, stevige haren en die gebruiken om mee uit te kammen/borstelen. Een echte borstel zou ik ook niet meer gebruiken als er allemaal modder in zit
Benen afspuiten (het onderste gedeelte)met koud water kan trouwens geen kwaad, hoor.

, Dat is toch echt wel knap

In de zomer doen ze het ook om vliegen tegen te gaan... De mijne ziet er ook zo uit en is volgens mij op en top gelukkig. Baasje als ze wil rijden/mennen iets minder want het duurt even voor in ieder geval de plek voor het tuig redelijk schoon is...