Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
NicoleN schreef:xsiroccox schreef:Zou het gaaf vinden om erbij te horen, maar ja, vanuit Noord Groningen niet echt een optie ben ik bang...
Nee, dat is inderdaad wel een eindje rijden .... Jammer!!
Ons huis staat wel te koop, interesse?
NicoleN schreef:Tinker Showteam Avalon is aardig op weg!
Na ruim een half jaar trainen zijn we er nu klaar voor en rijden we binnenkort onze eerste show!
Nadat we onze website http://www.avalon.tipjes.nl online hebben gezet, hebben we inmiddels al 7 aanvragen voor onze show.
Om op alle aanvragen in te kunnen gaan zijn we nog op zoek naar één of twee amazones die:
- minimaal 18 jaar oud is
- gezellig en enthousiast is (heel belangrijk)
- in het bezit is van een tinker (uiteraard)
- beschikking heeft over een trailer
- bereid om minimaal 1 à 2 x per maand te komen trainen
- woonachting omgeving Den Bosch/Eindhoven/Tilburg/Helmond of verder wil reizen
Lijkt het je leuk om ons team te komen versterken, neem dan contact met ons op via: tinkershowteam@hotmail.nl
Naast de trainingen en shows ondernemen wij ook veel leuke activiteiten met de tinkers, zo zijn we laatst met het hele team naar Zeeland geweest en hebben we daar een heerlijke strandrit gemaakt en afgesloten met een gezellige bbq! Zie hiervoor ook het verslag in de laaste Battie of de foto's op onze website. Hopelijk vinden we via deze weg nog één of twee gezellige en enthousiaste meiden!
Junia schreef:Wauw wat cool! Maar ik heb ook geen trailer helaas. Zou misschien wel wat op te vinden zijn, maar ik weet ook niet of Tirs en ik bij jullie passen met ons B niveau?
Junia schreef:Ja ik wil vrijdag wel komen kijken, alleen dan zonder Tirzah want we hebben nog geen trailer ter beschikking. Meerdere mensen bij mij op stal hebben een trailer dus ik hoop iets te kunnen regelen dat ik regelmatig hun trailer mag lenen (en dat vriendlief me dan steeds wil brengen want heb zelf niet eens een rijbewijs). Anders wordt het sparen voor een eigen trailer en hoe lang dat zou gaan duren weet ik niet... Maar als ik het echt heel leuk vind zou ik daar wel serieus over gaan denken.
Ik beloof nog niets want het hangt er echt van af of ik alles geregeld krijg, maar ik heb zeker interesse! Waar moet ik dan zijn vrijdag? En hoe laat? Stuur me maar gerust een PB![]()
Ik ben heel benieuwd! Vraag me echt af wat zo'n show allemaal inhoudt. Ik neem aan dat er ook kosten aan zijn verbonden om bij het team te kunnen? Aangezien jullie op de foto's allemaal dezelfde outfit aanhebben en dat mij niet gratis lijkt![]()
En wat doen jullie zoal tijdens een show?