Net uitgerust van de gezellige Tinkerdagen van afgelopen weekend melden we ons alweer. We willen namelijk weer eens wat nieuws uitproberen... Een Tinkerdag in de winter op 18 december 2010. De plek is als vanouds op de Treekhoeve in Leusden. Dus weer lekker centraal.
Waarom een Wintertinkerdag? Nou, heel simpel... Volgens ons (Wendy, Michel en Evy) wordt er in de winter veel te weinig georganiseerd voor onze tinkers. De tijd die tussen onze tinkerdagen in september 2010 en die van Pinksteren 2011 zit is bijna 9 maanden... Haast niet vol te houden zolang we jullie in het Leusdense moeten missen
Hoe het programma eruit gaat zien is nog niet bekend. Te denken valt aan dressuur, springen, Relaisspringen, hindernissenbaan, bosrit in de sneeuw. Maar misschien hebben julie nog ideeën? Een nadeel is dat we de buitenbakken niet kunnen gebruiken. Hierdoor zal het aantal deelnemers aan bv dresssuur beperkt zijn. Misschien zouden we er een (kort) weekend van kunnen maken en ergens slapen.
Maar is er wel belangstelling voor?? Als je het een leuk idee vind en je denkt te komen, laat het dan weten. Omdat december kort dag is wil ik snel een knoop doorhakken. Groetjes, Michel en Evy met hulp van Lisette, Wendy, Erwin en Marianne
Baalt enorm dat ik natuurlijk met die prachtige knie zit Kans is aanwezig dat ik erbij ben, maar op zaterdag moet ik soms werken en met oog op kerst binnen bakkerij: drukte.
Dus bij mij onder voorbehoud, mits Ilona natuurlijk gaat om te rijden.
goosje08
Geplaatst: 22-09-10 20:49
leuk idee!!! ik ben er ook bij!! in ieder geval met dressuur en springen
Boncho
Geplaatst: 22-09-10 20:50
Ik denk dat ik deze helaas oversla!! Wij krijgen in december de sleutel van ons nieuwe huis.... Ben dan waarschijnlijk aan de klus!
Vind het wel een erg leuk idee!!
MelanieB
Geplaatst: 22-09-10 20:55
Relaisspringen? Oeh dat is wel erg leuk! dit mag volgend jaar ook wel
Gilbey
Geplaatst: 22-09-10 20:57
Ik schrijf vast in voor de dressuur met 2 tinkers
TinkerTom
Geplaatst: 22-09-10 20:57
wel weer een waanzinnig idee Michel!! en wenk en evy! als Ilona gaat ben ik er in ieder geval bij om te suporteren!
Oja, sorry Wendy, We willen de manege versieren / ombouwen / gezellig maken. Hoe dat weten we nog niet. Iets voor een bouwploeg? En we willen snert eten (behalve ik dan, want dat krijg ik echt niet door mijn keel, *pak wel een kippesoep)