Ich finde Romeo vom Melkweg ist ein super toller Hengst, denn er macht bildhübsche Fohlen!!! Und das Wichtigste, wie ich finde, seine Fohlen sind vom Charackter einfach nur toll und einwandfrei!!!
Mijn hart ligt bij Drum!!! Die blijft boven aan mijn lijst staan en daarna volgen er vele meer op nummer 2 tesamen oa O'bryan, Forrest, Guinnis en niet te vergeten Toss
rommulus
An Rua , lord Cameron van the Owlish Fortress en Muskerro van de bonte parels daar zou ik 1 van mijn eigen merries wel eens mee willen laten daten , die vind ik erg leuk . En mijn eigen mannetje Forrest natuurlijk
Chiron_
Geplaatst: 13-05-10 19:33
o'malley
frangelica
Geplaatst: 13-05-10 19:36
die van mezelf natuurlijk lol Geronimo !!! en brucè
de meeste hengste van irish tinker stable vin ik eigenlijk wel mooi de hengst die ik toen daar heb gezien is er blijkbaar niet meer dat was bontfire
Luv_Them
Geplaatst: 13-05-10 20:36
Rudolph van de Kapershoeve Heeft er natuurlijk ook mee te maken dat mijn verzorgpaard door hem gedekt is
charootje
Geplaatst: 13-05-10 20:46
dr zijn een heleboel mooie hengsten, en ik denk dat iedereen zn eigen hengst of waar je op rijd het mooiste vind!!!! dus ik ga voor: sharo en zidane en indezz van tinkerstal ravesteyn.
fotos volgen nog.
Ariebren
Geplaatst: 13-05-10 21:03
Tuurlijk zijn mijn eigen hengsten de mooiste.
Cochise, Victorio en ook mijn ex hengst Geronimo.
Deze mag eigenlijk niet meedoen met de Tinkers, maar mijn Quarterhengst Arie, Brennas Skeetos Kid, is ook heel mooi.
Helaas gaat hij nu als ruin door het leven, en leeft hij een geweldig leven in Amerika. Ben blij dat Anouk een mooie zoon (Boyan van teuntje111) van hem gekregen heeft, en hij gaat steeds meer op paps lijken, dus toch nog een beetje Boy in Nederland