Ik wil nl van jullie weten wat jullie voeren aan jullie tinkers, ik bedoel dan hoofdzakelijk het "krachtvoer" (brokken, muesli, mix), niet het hooi.
Momenteel voer ik zelf Pavo Nature's best, op zicht ben ik daar wel tevreden mee wat betreft kwaliteit/prijsverhouding, ik betaal voor een zak €12,95, maar toch
wil ik gaan veranderen van voer, waarom? Omdat ik het idee heb dat hij gaat schuren van het voer (zijn achterbenen), maar of dit ook van het voer is? geen idee!
Verder doet hij het goed op dit voer!
Nu weet ik dat er Tinkerbrokken te krijgen zijn, alleen kom ik daar heel moeilijk aan, hier in het zuiden zijn nl geen verkooppunten, helaas.
In verschillende topics staat ook dat de Tinkerbrokken niet zo geschikt zijn voor de tinkers, weet iemand hier iets van?
Omdat deze brokken moeilijk voor mij uit te halen zijn, ben ik me wat gaan "verdiepen" in het merk Havens, zat zelf te denken aan de Reform kruiden muesli, de Mueslizonder Haver of de Basis Sport.
Dan heb ik ook nog zitten te denken aan de Pavo Cerevit en de Cavalor Basefeed 01.
Mijn vraag aan jullie is:
Wat zouden jullie mij adviseren? En wat geven jullei zelf?
Wie kan mij hiermee helpen?
.