Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Nuage schreef:Ik weet nog als gisteren die keer dat ik lieve Maddox haar hoeven ging uitkrabben en dat zij toen dacht "Ik zet 'm weer ff neer hoor" en toen bleef haar hoef achter mijn duimnagel hangen en trok ze zo mijn nagel eraf![]()
Moraal van dit verhaal?
Ik ga nooit op Maddox rijden en mijn nagels zijn waarschijnlijk te lang

en graag probeert de bal weg te gooien

maar dan toch doen
onderste plukje hooi herken ik wel, en ook als ze allemaal aan het rennen zijn, dat hij dom staat te kijken wat er nou gebeurt hahaha
Hij is alleen heel lang ervan overtuigt geweest dat hij best wel door en langs ons heen kon denderen.. dat is afgeleerd gelukkig
omheining doorbreken heeft hij volgens mij nog niet door
als er maar eten is.. Hij ploegt wel altijd het hele weiland om, dat kan ik nou opnieuw inzaaien

Jotjahh schreef:Mijn tinker vind het altijd reuze leuk om als ik eraan kom, mijn kant op te komen draven echt zo van 'hé vriendin! jij hier?',
Vervolgens netjes stil te staan en als je dan 3 meter van haar af bent (en denkt dat je haar hebt) lekker ff weg te sjokken. En als jij dan harder gaat lopen gaat zij ook net ff een tandje harder! Na een half uur kijkt ze aan met die blik van 'ahh t is toch best zielig' En blijft ze op haar plek, maar eerst moet ik het hele weiland over strompelen! haha het boefje, maar echt een schat !
en ontzettend goed voor je conditie!