Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als je maar genoeg hooi voert en een goede liksteen hebt. Je zou eventueel af en toe een vitaminespuit kunnen geven als je echt merkt dat hij slechter in zijn vel gaat zitten, maar dat ben ik zelf nog nooit tegengekomen bij paarden die alleen op hooi leven

niet last van momenteel. Het kan inderdaad heel goed het voer zijn. Veel meer heb ik gehoord over jeukende paarden die PAVO summerfit krijgen.
IndianaJones schreef:interessant...ik zelf was ook net weer even aan het lezen over Marstall!!![]()
Dank voor de info!!!
Alleen Flintje kan haar niet bekoren, Sophie heeft liever een ouwe fiets dan een jonge kerel
Mindim schreef:IndianaJones schreef:interessant...ik zelf was ook net weer even aan het lezen over Marstall!!![]()
Dank voor de info!!!
Je junt het hier in de buurt helemaal niet krijgen dat marstall of weet jij een adresje Annemarie?
Fietje gaat goed, ze is een enorme flirt hierAlleen Flintje kan haar niet bekoren, Sophie heeft liever een ouwe fiets dan een jonge kerel
![]()
Er hangt een mineralenblok, ik heb ook al vaker naar marstall gekeken, maar het is hier niet verkrijgbaar, twee provincies verderop geloof ik.
Maya schreef:Tinkers zijn stiekem net paarden.
Een waarheid als een koe. (zegt de CAHer dan)dorientjuh schreef:Maya schreef:Tinkers zijn stiekem net paarden.
Een waarheid als een koe. (zegt de CAHer dan)
Persoonlijk zou ik ervoor kiezen om naast onbeperkt hooi een goede liksteen te geven als de KNZ liksteen (die rode); de himalayaliksteen is geen goede. Daarnaast zou ik ervoor kiezen om Pavo Podo Supply bij te geven voor de vitamines; hoef je maar 300 gram per dag van te voeren, heeft een laag eiwitgehalte en een extreem laag suiker- en zetmeelgehalte en is in brokvorm. http://www.pavo.nl/supplementen/pavo-podosupply.html